چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت *هنر جایگاه ارزشمندی در جامعه دارد*

‍ فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز دشمنان در جنگ نرم با بهره گیری از ابزار هنر فکر و ایده جوانان را هدف قرار داده است گفت: امروز با بهره گیری از ابزار هنر جوانان را دربرابر تهاجمات فرهنگی واکسینه و هوشیار کنید‌.

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما، سید اکبر قاسمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: هنر جایگاه ارزشمندی در جامعه دارد که بایستی مورد حمایت و توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب با ابزار هنر وارد میدان جنگ نرم شدند گفت: دشمنان با تهاجمات فرهنگی ایده و فکرها را هدف قرار داده است.

قاسمی اذعان کرد: اسلام تنها مقوله است که می تواند دشمنان را از منطقه خارج کنند.‌

وی به پیروزی انقلاب با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در سال ۵۷ با هدایت امام(ره) و اتحاد ملت ایران، در برابر دشمن بعثی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت پیروز شدیم.‌

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: امروز دشمنان با ابزار نوین هنر درصدد کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی با تاکید براینکه دشمنان با ابزار هنر فکرها و ایده های جوانان را هدف قرار داده اند افزود: دشمنان با بهره گیری از ابزار هنر درحوزه های مختلف از جمله کانون گرم اصیل خانواده ایرانی را هدف قرار داده که اگر به این مقوله توجهی نشود آسیب های جدی برپیکره نظام و انقلاب و بنیان خانواده وارد خواهد کرد.

قاسمی تصریح کرد: جنگ نرم آرام آرام فضای جامعه را تغییر می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: در جنگ نظامی عده و نفرات دشمنان مشخص بود اما در جنگ نرم ادوات و نفرات دشمن مشخص نیست.

وی اظهار داشت: در مقابله با تهاجمات فرهنگی هنرمندان این مرز و بوم با اتحاد و هم دلی و با تولید آثار ارزشمند به مقابله به مثل بپردازند.

قاسمی بیان داشت: هنرمندان با توجه به تهاجمات فرهنگی آثار فاخری تولید کنند تا نسل جدید وارد فضای مجازی شده و دوران هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده، را مشتاق آثار داخلی کنند تا جذب شبکه های فرا مرزی نشود.

سجاد عزیزپور در این مراسم با بیان اینکه فعالیت هنر در دنیای امروز با وجود شبکه های گسترده سخت تر شده است، گفت: امیدواریم به این عرصه بیش از پیش توجه و حمایت شود که یک هنرمند جز تهیه آثار ارزشمند دغدغه ای دیگری نداشته باشد.

مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: هنر نمایشی است که خداوند در وجود هر انسانی نهادینه کرده و هنرمند کسی است که بتواند از این ظرفیت به نحو احسن بهره گیرد.

در پایان مراسم سجاد عزیزپور به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت منصوب و از فعالیت سیدمرتضی جلوه مسئول سابق قدردانی و تجلیل شد.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …