چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان در نشست با اصحاب رسانه گفت: امروز پلیس با کار سرهنگی نمی تواند بر پدیده بد حجابی فائق شود بلکه کار سرهنگی باید در کنار کار فرهنگی باشد.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان با اصحاب رسانه این شهر


اختصاصی همای خبر/بمناسبت روز خبرنگار صبح روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با سرهنگ محمد نسب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد، دراین دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان  با بیان اینکه یکی از مهمترین وظیفه خبرنگاران این است که مسایل و مشکلات جامعه را صادقانه و شفاف انعکاس دهند.
وی در ادامه تصریح کرد
اگر خبرنگاران به وظایف اصلی خود عمل کنند و مسئولان نیز اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات انجام دهند، نقش بسیار مهمی در حوزه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی کشور خواهند داشت، امروز دشمنان انقلاب اسلامی، در زمینه حجاب سعی دارند خشونت پلیس را با تکنیک های تقطیع در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارند، واین شما خبرنگاران هستید در کنار پلیس واقعیت لازم رادر جامعه به مردم انعکاس دهید.
وی بابیان اینکه ،امروز پلیس با کار سرهنگی نمی تواند بر پدیده بد حجابی فائق شود بلکه کار سرهنگی باید در کنار کار فرهنگی باشد.
وی بابیان اینکه با یک نگاه کاملاً منطقی در می یابیم که برخورد با پدیده بد حجابی از طریق اقدامات پلیسی، امکان پذیر نیست و اساساً حجاب و عفاف موضوعی اعتقادی است و با کار پلیسی نمی توان کسی را به این امر معتقد کرد.
وی با اشاره به این که امروز با کار سرهنگی در کنار کار فرهنگی و تذکر لسانی از طریق اقناع سازی مناسب بهترین و مؤثرترین راه مقابله با بدحجابی است.

#رفع معضل ترافیک از خواسته‌های اصلی مردم لاهیجان است#

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در ادامه بیان داشت :
رفع معضل ترافیک از خواسته‌های اصلی مردم لاهیجان است، وی با اشاره به این که شهرستان لاهیجان را باید با شهرهای بزرگی مثل رشت مقایسه نمود چرا که توسعه شهری نیازمند توسعه ترافیک روان است ، ما در شهرستان لاهیجان نه پل بالا گذر داریم نه پایین گذر وبرای کاستن از حوادث تنها راه ایجاد امنیت برای شهروندان محترم این شهر نصب سرعت کاه است.

✍📸ولی شریعت ناصری

 

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …