چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده پلیس‌راه گیلان خبر داد بارش برف در محورهای  سیاهکل به دیلمان و اسالم به خلخال

همای گیلان:فرمانده پلیس‌راه گیلان محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان و اسالم به خلخال را با بارش برف عنوان کرد و گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محورها الزامی است.

خبرگزاری فارس: بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

مهیار رستگار با بیان اینکه از ساعت هفت صبح امروز محدودیت ترافیکی در محور رشت به قزوین اعمال می‌شود، اظهار کرد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه می‌یابد.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در محور اردبیل به آستارا از ساعت پنج امروز تا ۲۴ خبر داد و افزود: به دلیل حجم خروجی مسافران از گیلان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و رعایت ساعات این محدودیت از طرف رانندگان خودروهای سنگین امری ضروری است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان به بارش برف در محورهای کوهستانی استان اشاره کرد و ادامه داد: محور سیاهکل به دیلمان و اسالم به خلخال با بارش برف همراه است و رانندگان برای تردد در این محورها باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی رعایت مقررات رانندگی را برای رانندگان ضروری دانست و تصریح کرد: تیم کنترل تخلفات پاسگاه پلیس‌راه فومنات هنگام گشت‌زنی و کنترل تخلفات در محور فومن‌ ـ‌ سراوان یک دستگاه سواری هیوندای آوانته را به دلیل ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

رستگار با اشاره به اینکه وضعیت تخلفات خودرو و نمره منفی راننده از سامانه تخلفات پلیس راهور ناجا استعلام شد، افزود: نتیجه استعلام خودروی متخلف، ۱۰۳ فقره تخلف و جریمه پرداخت نشده به مبلغ ۳۶ میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اینکه خودروی مذکور برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه توقیف شد و به نزدیک‌ترین پارکینگ انتقال یافت، خاطر نشان کرد: رانندگان باید با پرداخت به‌ موقع جرایم خود را دچار مشکلات نکنند تا خودروی آنها به پارکینگ منتقل نشود./فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

دستگیری زن جوانی که دو شوهر داشت: این زن تهرانی همزمان ۲ شوهر داشت؛ ۲ سند ازدواج!!!!

دستگیری زن جوانی که دو شوهر داشت: این زن تهرانی همزمان ۲ شوهر داشت؛ ۲ …