چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده پلیس راه گیلان:۲۵ فقره تصادف در شبانه روز گذشته/مرگ ۴ عابر پیاده در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: با وجود تغییرات جوی تمام راه‌های ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
خبرگزاری فارس: تمام راه‌های گیلان باز است/مرگ 4 عابر پیاده در گیلان

مهیار رستگاربا اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: با وجود تغییرات جوی هوا، تمام راه‌های استان باز است و تردد در انها جریان دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک متراکم در جاده‌های استان وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم رانندگان با صبر و حوصله رانندگی و قوانین را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون تصادفات جاده‌ای رشد داشته است، گفت: وقوع این تصادفات به دلیل عدم دقت در رانندگی و بی‌توجهی به قوانین و مقررات بوده است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۵ فقره تصادف در محورهای استان رخ داد که به دلیل عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی با خودروی جلویی و … بوده است.

رستگار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر عابر پیاده در تصادفات رانندگی جان خود را در گیلان از دست دادند، خاطرنشان کرد: در اطراف جاده‌های گیلان تردد زیاد است و از رانندگان می‌خواهیم از سرعت خود در جاده‌های فرعی و اصلی بکاهند و به تردد عابران پیاده توجه داشته باشند.

وی شهرهای و روستاهای گیلان را به دلیل نزدیکی به یکدیگر متراکم خواند و بر ضرورت رعایت و دقت در رانندگی و توجه به حق تقدم و عبور و مرور عابران پیاده تأکید کرد.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس 🔹دیروز در پی وقوع یک حادثه در …