چاپ مطلب چاپ مطلب

فریاد رهایی قدس در شهر رودبنه طنین انداز شد

مردم شهر رودبنه همزمان با مسلمانان سراسر جهان ظهر جمعه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ برابر بااخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مظلومان عالم بویژه مردم فلسطین راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار کردند.

همای گیلان، این مراسم باشکوه که از جلو بخشداری رود بنه تا مسجد جامع این شهر ادامه داشت مسؤولین شهرستان لاهیجان،نماینده مجلس شورای اسلامی،بخشدار،مسئولین حوزه مقاومت بسیج شهر دار، شورای شهر ، شورای بخش،،نیروی انتظامی،آموزش پرورش، کمیته امداد ،وسایر نهاد های دولتی شهر رود بنه پا به پایمردم همیشه در صحنه با دست گرفتن پلاکاردهایی خطاب به سران غربی تاکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست.
مردم انقلابی شهر رودبنه اذعان میکردند که منتظر کوچکترین اشاره ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای هستند تا مشت محکمی بر دهان استکبار زده و تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار جهاد بزرگی همراه با همه آزادی خواهان دنیا رقم بزنند.در این مراسم حجت اسلام والمسلمین
ملکی امام جماعت مسجد جامع رودبنه از حضور پرشور انقلابی مردم همیشه در صحنه بخش رود بنه تشکر قدردانی نمود.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام نمودند بیان داشت:
نامگذاری روز قدس تاریخی ترین راهبرد امام خمینی(ره) است که ۴۰ سال پیش برای نخستین بار در ۱۶مرداد ۵۸ از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خطر رژیم صهیونیستی غاصب به مسلمانان جهان گوشزد شد.
حجته اسلام ملکی با اشاره به طرح خطرناک آمریکایی معامله قرن، تاکید کرد: فلسطین متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست که بخواهند در مورد آن تصمیم بگیرند. بلکه این فلسطینی‌ها، اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی هستند که حق تعیین سرنوشت خود را دارند.
امریکا ورژیم صهیونیستی وکشور های دست نشانده انها در منطقه بدانند که فلسطین و قدس پاره تن اسلام است.
حجته اسلام ملکی در ادامه تصریح نمود: می دانم که بعضی از رجال مملکت ما دل خوش کردند به مزاکره با امریکا، بنده خطاب به انهای می گویم چهل سال است که امریکا می خواهد ما را به زانو در بیاورد ولی به واسطه وجود مقام معظم رهبری شکست خورده است و دست به تحریمهای کسترده اقتصادی زده تا مردم پشت انقلاب و امام را خالی کنند ولی این سیاست شان همه به شکست منجر شده است وی با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری در باره مزاکره با امریکا گفت:  بفرموده مقام معظم دهبری، موضوعات ناموسی و اساسی انقلاب” نمی‌توانند موضوع مذاکره باشند، حضرت اقا تأکید کرد که جمهوری اسلامی “مطلقا” با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.
حجته اسلام ملکی در پایان گفت : اساس مقابله با سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی ورمز موفقیت ان فارغ از هر سلیقه، احزاب وگروه های سیاسی اتحاد، هم دلی، وهم زبانیست.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …