چاپ مطلب چاپ مطلب

فعالان روابط عمومی، مجاهدان جنگ روایت‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند دکتر آشوبی در نشست مدیران روابط عمومی کلان منطقه یک کشور مطرح کرد: فعالان روابط عمومی، مجاهدان جنگ روایت‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند

فعالان روابط عمومی، مجاهدان جنگ روایت‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند

دکتر آشوبی در نشست مدیران روابط عمومی کلان منطقه یک کشور مطرح کرد:

فعالان روابط عمومی، مجاهدان جنگ روایت‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند

 

هنای خبر_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور، با حائز اهمیت برشمردن فعالیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در نظام سلامت، گفت: فعالان روابط عمومی، مجاهدان جنگ روایت‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند.

به گزارش همای خبر، به نقل از گیل وبدا، نشست مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور (گیلان، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران و بابل) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

 

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست ضمن تقدیر از متولیان عرصه اطلاع رسانی نظام سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور، اظهار کرد: فعالان روابط عمومی مجاهدان جنگ روایت‌ها، پاسداران ارزش‌ها و تبیین کنندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام سلامت هستند.

 

وی با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آنچه در چله دوم انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت به آن توصیه کرده، جهاد تبیین است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین دستاوردهای نظام را واجب فوری و ضروری دانستند، گفت: مقام معظم رهبری تبیین دستاوردها را جهاد میدانند، این یعنی معرکه جهاد در انقلاب اسلامی امروزه در مرزهای امید و چشم انداز های روشن، گسترش یافته است.

 

دکتر آشوبی دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: باید این فرصت را مغتنم شمرد و با جدیت، پیگیر تحقق آن بود.

 

وی با بیان اینکه ما امروز به نوک قله افتخار و پیشرفت نزدیک شده‌ایم، تصریح کرد: در چنین شرایطی بدخواهان و متخاصمان، سد راه پیشرفت مردم ایران هستند و از ضربه به امت ایران اسلامی بزرگ، درنگ نمی‌کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از نقاط عطف افتخار نظام اسلامی را جمهوریت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته تا از مشکلات داخل سوء استفاده کرده و خلق حماسه سیاسی را در ۱۲ اسفند کم‌رنگ جلوه دهد.

 

دکتر آشوبی یکی از وظایف روابط عمومی ها را به عنوان پرچم‌داران آگاهی و بصیرت در عرصه دانشگاه، تنویر افکار عمومی و تبیین حقیقت‌ها دانست.

 

در ادامه دکتر مصطفی گل شکن معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، روابط عمومی را چشم و گوش سازمان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی، در شفاف سازی و انعکاس رویدادها و فعالیت ها بویژه در حوزه سلامت، نقش بسزایی ایفا می کند. پیشرو بودن روابط عمومی در این زمینه می تواند از بسیاری از تنش ها و شایعات جلوگیری کند.

 

وی فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه روابط عمومی را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه مراکز رشد و فناوری در جامعه بویژه در زمینه هوش مصنوعی، پیشنهاد می شود جهت یکپارچه سازی نظرات و ارائه دیدگاهها ، دبیرخانه روابط عمومی کلان منطقه راه اندازی شود.

 

دکتر گل شکن برگزاری کنگره ملی روابط عمومی ها را یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار عنوان کرد و حمایت و آمادگی معاونت توسعه دانشگاه از این رویداد را اعلام کرد.

 

در این نشست، دکتر سیدعلی حزنی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز گزارشی از اقدامات حوزه اطلاع رسانی و ابتکارات مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توسعه ارتباطات جمعی و حاکمیت سلامت در جامعه، ارائه کرد.

 

در ادامه، مدیران روابط عمومی ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

اهدای لوح تقدیر توسط دکتر آشوبی به مدیران روابط عمومی و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع هوش مصنوعی و کاربردهای آن در رسانه، پایان بخش این نشست بود

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …