چاپ مطلب چاپ مطلب

فعالیت شبانه‌روزی ۸۰۰ نفر در بحران برف رشت

محمدابراهیم خلیلی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری با نماینده ولی‌فقیه در گیلان،‌ اظهار کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و زمان مناسبی برای تجدید دوباره بین امت با مقام معظم رهبری است.
t3_723416139209060201082161620343
وی افزود: بارش برف در شهر رشت حدود ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر بود و پرسنل شهرداری با برنامه‌ریزی و همدلی یک قدم جلوتر از بارش برف کارها انجام دادند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در زمان بارش برف مشکل زیادی نداشتیم،‌ تصریح کرد: حدود ۸۰۰ نفر در بحران برف به مدت ۵ شبانه روز درگیر این موضوع بودند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری در حوزه فرهنگی این است تا فعالیت‌ها با توجه به آموزه‌های دینی پیش برود، خاطرنشان کرد: کارگروه‌هایی در حوزه فرهنگی تشکیل شده است.

خلیلی برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری جشن‌های انقلاب را با جنبه اعتقادی از برنامه‌های شهرداری دانست و گفت: سال آینده آموزش‌های زندگی شهری و رفتارهای شهروندی به طرف شهری اسلامی از برنامه‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه به صورت هفتگی به همراه مدیران شهرداری بعد از نماز مغرب و عشا در یکی از مساجد شهر حضور پیدا می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این برنامه از نزدیک به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

شهردار رشت تاکید کرد: روش حرکتی مدیریتی خود را باید در راستای آموزه‌های دینی و دستورات مقام معظم رهبری پیش ببریم.

About

Check Also

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی: تهران مایل به گفت و گوی جدی با آژانس است/ هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به سمت یک برنامه تسلیحاتی حرکت کرده است

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی: تهران مایل به گفت و گوی …