چاپ مطلب چاپ مطلب

فکور، معاون عمرانی استاندار در مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) و شهدای خدمت اعلام کرد: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب اصلح اجازه نخواهد داد کشور به دست نااهلان بیفتد/

فکور، معاون عمرانی استاندار در مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) و شهدای خدمت اعلام کرد:

حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب اصلح اجازه نخواهد داد کشور به دست نااهلان بیفتد/

امام راحل ، در جهان معاصر آزادیخواهان دنیا را بیدار کرد و استعمارگران جهانی را به چالش کشید/
رئیس‌جمهور شهید، صادقانه و مردمی خدمت کرد/

موسی فکور ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در مراسم ویژه ای که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای خدمت در روستای گوکه لاهیجان برگزار شد، اعلام کرد: در تاریخ معاصر، که سراسر جهان‌ تحت سیطره تفکرات کمونیستی و مارکسیستی بود, حضرت روح‌االله از ایران به پا خواست و با احیای تفکرات ناب اسلام که از زمان صدر اسلام تا کنون تکرار نشده بود، آزادیخواهان جهان را بیدار کرد ، استعمارگران پرنفوذ را به چالش کشید و بارقه هایی از امید و عدالت محوری در جهان معاصر تابناک نمود.

اختصاصی همای خبر(گیلان)-
موسی فکور در این مراسم بزرگ، که مسئولانی از استان چون تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، نجف نژاد بخشدار مرکزی لاهیجان برخی ازاعضای شورای شهر، اعضای شورا محل و دهیار گوکه، جمعی از روحانیون و جمعیتی از مردم متطقه حضور داشتند ضمن خیر مقدم به همگی حاضران و ارج نهادن به اهمیت حضور آنان گفت: سالروز عروج امام رضوان الله و شهادت خادمان واقعی ملت در سانحه بالگرد را به محضر امام زمان(عج) ، رهبر فرزانه انقلاب، حاضران در جلسه و عموم هموطنان تسلیت عرض نموده و علو درجات و قرب الهی برای عزیزان از دست رفته مسئلت دارم‌.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به آنکه با شهادت آیت الله دکتر رئیسی که حقیقتا صادقانه و مردمی خدمت کرد و در راه خدمت جان خود را نثار نمود باید بکوشیم با هوشمندی و انتخابی اصلح فردی را برای در دست گرفتن دولت برگزینیم که همچون ایشان در میان مردم و شفاف خدمت کند و ادامه دهنده مسیر خدمت باشد.

وی توضیح داد: آیت‌الله رئیسی شخصی بود که در آخرین روز عمر خود در یک مراسم عمرانی در نقطه صفر مرزی شخصا حضور یافت و پس از انجام وظیفه و فراغت از کار با روستاییان منطقه هم کلام شد؛ در حالی‌که شاهد بوده ایم رؤسای دولت‌های پیشین بعضا حتی در رفت و آمدهای خود حاضر نبودند از اتومبیل پیاده شوند، چه برسد به گفتگو و تعامل.

وی تصریح کرد: در دوران کرونا جان باختن روزی بیش از ۷۰۰ نفر  از هموطنان را دیدیم و دولت وقت به بهانه برجام و AFTF و ۲۰۳۰ تمهیدات برای عرضه واکسن کرونا را معطل نگه داشت و این رئیسی بود که به محض استقرار وارد عمل شد و شهید امیرعبدالهیان نیز پس از اخذ رأی اعتماد در اولین اقدام برای توزیع و تزریق واکسن به اقصی نقاط کشور وارد فازهای اجرایی شد تا زمانیکه تعداد جانباختگان به صفر برسد.

وی گفت: دیدیم با این تمهیدات زمانی کشور ما به آستانه سلامت رسید که کشوری مانند آمریکا همچنان جانباختگان روزانه را آمار می‌کرد و موفق مهار ویروس کشنده نشده بود.

این مدیر بلندپایه در بیان دیگر اقدامات موثر دولت سیزدهم گفت: یارانه ای که از دولت احمدی نژاد به بعد پرداخت میشد در طول این سنوات ریالی افزایش پیدا نکرد تا دوران رئیس جمهور شهید که علاوه بر افزایش مبالغ یارانه، حقوق های معوقه پرداخت شد و مستمری سازمان‌ های بهزیستی هم بهبود یافت.

وی گفت: دولت خدمتگزار رئیسی که کشور را نه باخزانه خالی بلکه با بدهکاری تحویل گرفت توانست انبارهای خالی را پرکند و ساماندهی کلی در امور مالی ایجاد نماید.
فکور توضیح داد: بنده در سال‌های پیش از ۱۴۰۰ شهردار بودم و خارج از بدنه دولت و شاهد بودم پیش از آمدن آیت‌الله رئیسی و در سال ۹۸ و۹۹ پرداختهای ما در قالب اوراق و در تاریخهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انجام می‌شد !!

وی در بیان اقدامات دیپلماتیک دولت رئیسی و دولت ماقبل نیز گفت: دولت پیشین را به مذاکرات همکاری شانگهای راه ندادند و دولت سیزدهم بود که توانست باب مذاکرات جهانی را باز کرده با کشورهای روس و چین قراردادهای همکاری امضا کند و تعامل با کشورهای همسایه و منطقه را بهبود بخشیده و تعاملات از دست رفته با کشور عربستان را احیا نماید…

وی در پایان سخنان خود گفت؛ غمگین و عزادار شهدای خدمت هستیم اما هشیار، همچنانکه رهبر فرزانه انقلاب در نمازی که بر پیکر شهدای خدمت اقامه کرد محکم و استوار ایستاد و به جهان نشان داد این کشور صاحب دارد و در این بزنگاه که پایان دوره مجلس است و رئیس دولت و همراهان به شهادت رسیدند نیز اوضاع کشور به درستی اداره می‌شود و نمیگذاریم، اقدامات بدخواهانه‌ی دشمنانی که پشت رسانه ها با پهنه های گسترده و تفکرات خبیثانه مشغول به فتنه گری هستند به جایی برسد.

وی گفت : ما شهروندان و هموطنان بهوش هستیم آنچنانکه مراسم تشییع رئیس جمهورمان پرشور برگزار شد، با حضور پرشور دیگری در روز هشتم تیرماه حماسه ای جدید رقم بزنیم و با یک انتخاب صحیح در ادامه مسیر رئیس جمهور خدمتگزار راه را برای ادامه اینگونه خدمات مردم محور هموار سازیم.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

“دیدار استاندار گیلان با رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه

“دیدار استاندار گیلان با رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه استاندار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *