چاپ مطلب چاپ مطلب

فیضیان جانشین سپاه آستانه اشرفیه : تنها با بصیرت می توان با جنگ نرم دشمن مقابله کرد

اختصاصی همای گیلان:حسن فیضیان جانشین سپاه آستانه اشرفیه پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک دانش‌آموزان دختر در دبیرستان بوعلی سینای این شهرستان با بیان اینکه شاخص‌ترین خصوصیت بسیجیان، گمنامی آن‌هاست، اظهار کرد: بسیج یکی از یادگارهای با ارزش امام خمینی (ره) است.

3b9yp8j88emb

فیضیان ، بسیج را جایگاه امتحان دانست و افزود: زمانی ما می توانیم در جنگ نرم علیه دشمن موفق باشیم که در مقابل این حربه ها با بصیرت رفتار کنیم.

وی بصیرت‌افزایی را از اصول اولیه بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن درتلاش است تا با جنگ نرم علیه نسل جوان ما هویت و اندیشه دانش‌آموزان را از آن‌ها بگیرد.

جانشین سپاه آستانه در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: ماه محرم ماه درس‌هاست و ما باید از قیام امام حسین (ع)، الگوگیری کنیم.

فیضیان مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز و زکات عنوان کرد و افزود: امام حسین (ع) الگوی آزادگی در دنیاست.

وی به تاکید قرآن و ائمه اطهار(ع) در موضوع علم‌اندوزی اشاره کرد و یادآور شد: دانایی و علم موجب نجات انسان از شبهات می‌شود

برگزاری نمایشگاه تصاویر بسیج دانش‌آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس و نمایشگاهی از آثار و تابلوهای دانش‌آموزان درباره ماه محرم در دبیرستان بوعلی سینا از دیگر برنامه‌های جانبی مراسم مذکور بود.

About

Check Also

🎬 «آبی روشن» به سینماها می‌آید

🎬 «آبی روشن» به سینماها می‌آید 🔸پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک …