چاپ مطلب چاپ مطلب

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد جمع‌آوری ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار عدد آثار شهدا در کشور

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمع‌آوری ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار عدد آثار و اسناد شهدا در کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری 8 میلیون و 400 هزار عدد آثار شهدا در کشور

همای گیلان: حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از همسران شهدای گیلان با ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به خانواده شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه‌گذاران اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی به خلق انسان توسط خداوند اشاره کرد و افزود: ولادت و حیات انسان با خداوند است.

حسنی در ادامه از جمع‌آوری ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار عدد آثار و اسناد مربوط به شهدا در کشور خبر داد و بیان کرد: آثار مذکور با بهترین روش‌های علمی حفظ و نگه‌داری می‌شوند.

این مسئول همچنین همسران شهدا را سهامداران اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همسران شهدا بازمانده افرادی هستند که جان خود را فدای اسلام کردند.

حسنی همسران شهدا را ستارگان درخشان ایثار و مقاومت خواند و یادآور شد: همسران شهدا با حفظ حجاب رسالت خود را انجام دادند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همسران شهدا را ناموس انقلاب توصیف کرد و گفت: همسران شهدا سختی‌های بسیاری در دوران زندگی تحمل کردند.

وی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمت‌گزاران خانواده شهدا دانست و اظهار کرد: اگر فردی بخواهد در مقابل خانواده شهدا به صورت شغلی رفتار کند، با او برخورد می‌شود.

حسنی با بیان اینکه خانواده شهدا برای انقلاب خون دادند، تصریح کرد: انقلاب متعلق به خانواده شهدا است.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به وجود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار خانواده شهدا در کشور اشاره کرد و افزود: مشکلات زندگی بسیار است اما به تمام مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران سفارش خانواده شهدا شده است.

وی میانگین سنی پدران و مادران شهدا را ۸۵ سال عنوان کرد و یادآور شد: میانگین سنی همسران شهدا به ۵۰ سال رسیده است.

حسنی بیشترین بخش حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را به عهده خانواده شهدا دانست و بیان کرد: خانواده شهدا از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

*حرکت خانواده شهدا به تاسی از حضرت زینب (س) است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در همایش مذکور گفت: روش زندگی همسران شهدا می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل جوان باشد.

احمد اسماعیلی به همراهی همسران با شهدا در دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: همسران شهدا شوهران خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به صحنه نبرد فرستادند.

وی، حرکت خانواده شهدا را به تاسی از حضرت زینب (س) عنوان کرد./فارس

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …