چاپ مطلب چاپ مطلب

قدرت گیلانی ها کم و کمتر می شود/ سلطانیفر تهدید به استعفا کرد

پس از استعفای احمد دنیا مالی از شورای اسلامی شهر تهران، اکنون مسعود سلطانیفر رییس جدید سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز تهدید به استعفا کرد.

axe8921

قدرت گیلانی ها هر روز در پایتخت کم و کمتر می شود و پس از استعفای احمد دنیا مالی از شورای شهر تهران اکنون مسعود سلطانیفر که زمانی استاندار گیلان بود و هنوز هم رفت و امد های فراوانی به این استان دارد قصد دارد نیامده از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برود.

گفتنی است حدود سه هفته از آمدن مسعود سلطانی‌فر به سازمان میراث فرهنگی می‌گذرد و همچنان این سازمان بدون معاون میراث فرهنگی و ثبات مدیریتی، نیمه جان به حیات خود ادامه می‌دهد. با این‌حال شنیده می‌شود که طی روزهای گذشته به دلیل تخصیص ندادن اعتبارات، رئیس جدید، تهدید به استعفا کرد.

ظاهرا سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با فقر سرو کله می‌زند. پولی در کار نیست و ولخرجی‌های گذشته، دمار از روزگار سازمان میراث فرهنگی درآورده‌است. خیلی‌ها حقوق نگرفته‌اند و وضعیت مالی پرسنل سازمان وخیم است.

طی روزهای گذشته سلطانی‌فر برای تخصیص اعتبارات قدم‌هایی برداشته اما گویا، ناامید پا پس کشیده و حالا از گوشه کنار سازمان میراث فرهنگی شنیده می‌شود که تهدید به استعفا کرده‌است./خزرآنلاین

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …