چاپ مطلب چاپ مطلب

قربانی : تمام پروژه های استان تصویب و مورد تائید قرار می گیرد

اختصاصی همای گیلان:جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان آستانه اشرفیه صبح امروز در فرمانداری این شهرستان با ریاست مصطفوی بخشدار مرکزی و با حضور قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی ، محمد تقی اقدامی دبیر اعتباراتی استان و دیگر روسای ادارات شهرستان آستانه برگزار شد.!!!

download

قربانی نماینده مردم در مجلس دراین نشست با اعلام اینکه سهم استان گیلان از بودجه کشور ۱۳۷ میلیارد می باشد گفت : از این مبلغ ۸/۵ میلیارد به شهرستان آستانه اشرفیه تعلق خواهد گرفت. قربانی همچنین افزود : طی مذاکراتی که با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته است ایشان قول تائید تمام پروژه های شهرستان را دادند. در ادامه حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه با اعلام اینکه ۱۰۰ واحد آموزشی زیر نظر این اداره در حال فعالیت هستند و نیاز به حمایت دارن افزود : سالن های ورزشی و کانون الزهرا (کانون دختران ) از مهمترین پروژهای پیش رو آموزش و پرورش آستانه هستند که برای تکمیل آن نیاز به حمایت و تخصیص بودجه مورد نیاز می باشد. محمد معافی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه از حمایت و اهمیت دادن نماینده و فرماندار به بحث فرهنگ و هنر تشکر و درخواست کرد تا بودجه های فرهنگ و ارشاد برای تکمیل گالری نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد تامین شود. کمالپور رئیس اداره جهاد وکشاورزی شهرستان آستانه نیز به مورد نیاز بودن شدید بودجه درخواست شده این اداره خواست تا مبلغی که برای تکمیل پروژه های این اداره به خصوص در کیاشهر ، هر چه زودتر در اختیار اداره کشاورزی شهرستان قرار گیرد. فرهاد دلدار رئیس اداره راه وشهرسازی آستانه اشرفیه هم در این نشست پیگیر سهم ۱/۵ میلیاردی اداره راه آستانه از بودجه کل استان شد که اقدامی از تائید این مبلغ و واریز شدن آن به حساب اداره راه در آینده نزدیک خبر داد. در ادامه دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان هر یک به گونه ایی درخواست هایی برای تکمیل پروژه های خود را اعلام کردند. محمد تقی اقدامی دبیر اعتبارات استان در این جلسه گفت : با توجه به عنایت دکتر قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی و رایزنی های ایشان انشاا… تمام پروژه های شهرستان و استان تصویب و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت. اقدامی همچنین پس از شنیدن درخواست های مسئولین دسنگاه های اجرایی افزود : پروژه های تمام دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از بررسی های لازم بر حسب نیاز و ضروری بودن در اختیار ادارات قرار خواهد گرفت و در جلسه بعدی پروژه های مورد تائید اعلام خواهد شد.

2

About

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …