چاپ مطلب چاپ مطلب

قربانی مطرح کرد: زنگ خطر سرطان؛ هشدار درباره ادغام آب‌های زیرزمینی با فاضلاب

همای گیلان:محمدحسین قربانی،‌ با تأیید آمار و ارقام ارائه شده درمورد رشد سرطان در کشور، افزود:‌ اینکه در گروه‌های سنی مختلف، شاهد شیوع بیماری‌های سرطانی و انواع مختلف این بیماری هستیم جای تأمل و تعمق دارد.

محمدحسین-قربانی-150x110

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: آمار و ارقام منتشرشده نشان‌دهنده فراگیر شدن بیماری سرطان در کشور است که می‌تواند زنگ خطر جدی برای کشور محسوب شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره علت شیوع بیماری‌های سرطانی در کشور، تصریح کرد: متأسفانه امروزه کشور با فاجعه زیست‌محیطی مانند پسماندها، زباله‌ها و آب‌های زیرزمینی ناسالم مانند شیرابه‌ها روبرو است به‌گونه‌ای که ادغام آب‌های زیرزمینی با فاضلاب حوادث ناگواری را در کشور رقم خواهد زد.

قربانی با انتقاد از اینکه اخیراً استفاده از آب فاضلاب در مزارع کشاورزی جنوب تهران فاجعه زیست‌محیطی را رقم‌زده است، یادآور شد: البته برای بهبود این وضعیت گام‌های خوبی برداشته شد که لازم است با تلاش‌های پی‌درپی از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری شود./آستانه خبر

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …