چاپ مطلب چاپ مطلب

قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی : حدود ۶۰ درصد گیلانی معتقدند شعار رهبری در این استان محقق نشده است

اختصاصی همای گیلان:آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه در سال ۹۳ به منظور تشکر فرماندار از مسئولین دستگاه های اجرایی در انجام اجرای سیاست های دولت ، با حضور نماینده مردم آستانه در مجلس ، فرماندار ، معاون فرماندار ، رئیس دفتر امام حمعه و دیگر اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
download
قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود به نظر سنجی که از مردم گیلان انجام شده اشاره کرد و افزود : حدود ۶۰ درصد مردم گیلان معتقد هستند که شعار سالی که توسط مقام معظم رهبری برای سال ۹۳ نامگذاری شد در استان گیلان تحقق پیدا نکرد.
وی به برگزاری نشست خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت : خوشبختانه این نشست به دور از هرگونه فضای سیاسی و حاشیه سازی برگزار شد و امیدواریم با درایتی که در خبرگان رهبری سراغ داریم ، بتوانیم حاشیه ها را در نظام و حاکمیت کم کنیم.
 قربانی به حضور چند روز قبل وزیر بهداشت به استان گیلان هم اشاره کرد و افزود : با تدبیر وزیر بهداشت و مجلس شورای اسلامی ، بیمارستان هایی از جمله بیمارستان های سیاهکل  و املش که کلنگ احداث آنها ۲۵ سال قبل زده شده بود اما به  علت عدم وجود منابع مالی نیمه کاره مانده بود به اتمام رسید و خوشبختانه  موفق شدیم در زمان حضور وزیر بهداشت این دو بیمارستان و دو بیمارستان دیگر را نیز در  استان گیلان به افتتاح برسانیم.
این نماینده همچنین از تخصیص ۵ میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت برای شهرستان آستانه در زمینه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.
نماینده مردم آستانه درمجلس از دستگاه های اجرایی شهرستان ابراز رضایت کرد و افزود : امیدواریم سال آینده هم با توان و همت مضاعف موجبات توسعه و آبادانی شهرستان را فراهم کنیم.
حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیرانی که با وجود همه ی مشکلات موجود در حوزه کاری خود  توانستند فضای ارائه خدمات را به خوبی مدیریت کنند گفت : این امر نتیجه نوع عملکرد مناسب در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی دولت ، بدون توجه به مسائل حاشیه ایی می باشد.
اسماعیلیان با اشاره به اینکه ، در نظام توحیدی ، آزادی اندیشه و بیان و ارائه خدمات در عرصه ایی که دشمن پیش رویمان ، استکبار جهانی است اضافه کرد:  همیشه این دشمنی ها با نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت و زمانی می توان این دشمنی ها را نا کار آمد دانست که اطاعت محز از رهبری داشته باشیم.
  وی با بیان اینکه در سال ۹۲ از کلیه منابع استانی کمتر از ۱۵ میلیارد هزینه شد افزود : در سال ۹۳ ، ۶۰ میلیارد هزینه و خدمات ارائه شده و قطعا در سال ۹۴ با چنین رویکردی این مبلغ بیشتر خواهد بود.
حجت السلام بابایی رئیس دفتر آیت الله امینیان در این جلسه با اشاره به تقارن روزهای ابتدایی سال جدید با ایام فاطمیه گفت : باید پاسدارو حافظ انقلاب و حرم مطهر باشیم و مراقب وضعییت فرهنگی و مذهبی شهرستان باشیم.
وی همچنین از مسئولین خواست تا بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند و با سودجویان برخورد شود، تا مردم احساس رنجش در این ایام را نداشته باشند.
 کحالی معاون فرماندار در خصوص هماهنگی دستگاه های اجرایی در میزبانی از مسافران نوروزی و تلاش بیشتر در سال کاری جدید مباحثی را ارائه نمود.
همچنین اسماعیلی رئیس اداره اطلاعات آستانه اشرفیه هم در این نشست از افزایش ۵۴ درصدی استفاده از شبکه های اجتماعی در کشور خبر داد و در خصوص چگونگی ضربه زدن دشمن به اعتقادات جوانان کشور نکاتی را بیان داشت.
خبرنگار : علیرضا هاتف
1 download (2) download (3)

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …