چاپ مطلب چاپ مطلب

قنبرپور مقدم مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان: ما در استان گیلان به ۱ میلیون و ۴۰۰هزار بیمه شده خدمت رسانی می کنیم

همای گیلان:محمد ضائیان _مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در نشستی مطبوعاتی درسالن اجتماعات بیمارستان رسول اکرم (ص)شهر رشت با خبرنگاران گفت: خبرنگاران ذهن پویایی دارند و به خاطر وظیفه ای که در جامعه برای اطلاع رسانی دارند،مورد احترام جامعه هستند.

قنبر پور مقدم افزود: ما در استان به ۱ میلیون و ۴۰۰هزار بیمه شده خدمت رسانی می کنیم.
وی درادامه با اشاره به خدمات ارائه شده بخش درمان تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت: راه اندازی و پذیرش بیماردر ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی(دریای)شهربندرانزلی با‌‌ زیر بنای ۲ هزار و ۴۵۰ متر مربع وسعت وهزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و راه اندازی درمانگاه عمومی شهر آستانه اشرفیه با زیر بنای ۳هزار و ۶۴۰ متر مربع و صرف هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در ۱۲ بهمن سال جاری و در ابتدای دهه فجر ،از جمله خدمات مدیریت درمان استان در ۴ ماهه اخیر است.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: از بدو شیوع بیماری کرونا تاکنون ما ۱ هزار و ۷۳۰ بیمار کرونایی را در بیمارستان رسول اکرم (ص) بستری و درمان کردیم.
وی هم چنین گفت: در حال حاضر با گذشت بحران بیماری کرونا ما یک بخش ۲۵ تختخوابی مجزا به اضافه ۸ تخت icu را برای بیماران بد حال کرونایی در بیمارستان رسول اکرم (ص) اختصاص داده ایم.
قنبر پور مقدم افزود: ما بیماران سرپایی کرونا را در بیمارستان رسول اکرم (ص) نمی پذیریم.ما به زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی خدمات می دهیم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما بهترین پزشکان را در این بیمارستان داریم و من بیمارستان رسول اکرم (ص) را بیمارستان پاک اعلام می کنم.
قنبر پور مقدم افزود:بخش سالمندی و بیماران مزمن در مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان یکی از پر کارترین بخش ها به شمار می‌رود به طوری که ۸۵ هزار پرونده بیماران مزمن در دو ماهه اخیر در این بخش بررسی، و داروهای آنان نیز رایگان در اختیار شأن قرار گرفته است.
وی هم چنین گفت: با اجرای برنامه ۳۰۷۰ که از برنامه های سازمان ما است ،۳۰برنامه راهبردی به صورت الکترونیکی اجرا و در ۱ سال ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی حذف می شود.
قنبر پور مقدم افزود: اجرای طرح ۳۰۷۰ از افتخارات سازمان تامین اجتماعی است.
وی در ادامه عنوان کرد: ساختمان ۶۴ تختخوابی شهر لنگرود با ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا در این شهرستان است.
قنبر پور مقدم در ادامه خاطر نشان کرد:در سال جاری ۱۰ تخت nicu برای نوزادان در بیمارستان رسول اکرم (ص) افتتاح و تخت نوزادان در این بخش افزایش می یابد.
وی در ادامه اظهار داشت: از اول آذر ماه سال جاری بخش اورژانس حوادث و تروما در بیمارستان رسول اکرم (ص) افتتاح و در این مدت ۱ هزار بیمار نیازمند اورژانسی پذیرش و درمان شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: افتتاح بخش اورژانس حوادث و ترومااز افتخارات ما و برگ زرینی در کارنامه بیمارستان رسول اکرم (ص) ،با کمک دکتر غفاری رئیس این بیمارستان است.
وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه رسیدگی به پرونده های خسارت متفرقه در ۴ ماه اخیر تسریع یافته واز ۵ هزار مورد به ۲ هزار پرونده رسیده است.در واقع ما در رسیدگی به این پرونده ها بروز هستیم.
قنبرپور مقدم افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رایگان پذیرش و درمان می شوند.
وی در ادامه عنوان کرد:عقد قرداد بیمه تکمیلی با بیمه آتیه سازان انجام شده و بیمه شدگان می‌توانند از این بیمه تکمیلی بهره مند شوند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: تکمیل طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان رسول اکرم (ص) و زیبا سازی این بخش از جمله اقدامات ما در چند ماهه اخیر است.در واقع بخش هتلینگ این بیمارستان از جمله هتلینگ های درجه ۱ به شمار می آید.
وی هم چنین گفت: خوشبختانه ما موافقت اصولی راه اندازی بخش جراحی قلب،آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی را در بیمارستان رسول اکرم (ص)شهر رشت گرفته ایم و این بخش در آینده‌ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.
قنبر پور مقدم افزود: هم چنین در سال آینده ما بخش جراحی شبکیه چشم بیمارستان رسول اکرم (ص) را راه اندازی خواهیم کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:ما خادم بیمه شدگان هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: ما باید طرح نسخه الکترونیک را در استان راه اندازی کنیم.
وی هم چنین گفت: طرح نسخه الکترونیک ،یک طرح بسیار پیشرفته ومصوب دو سال اخیر است که باید انجام شود.
قنبر پور مقدم افزود: این طرح مزایای زیادی چون، کاهش خطای انسانی ،تسهیل خدمات به پزشکان و حفظ و صیانت از منافع بیماران داشته و ما مجری این طرح هستیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در ابتدای سال جاری ۴۹ هزار نسخه الکترونیک و در ماه اخیر ۱۵۰ هزار نسخه الکترونیک نوشته شده است.در واقع تعداد نسخه های الکترونیک سه برابر شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود:از اول اسفند ماه سال جاری دفترچه جدید تامین اجتماعی صادر نمی‌شود وبیمه شدگان به جای دفترچه با ارائه کارت شناسایی چون؛کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه خدمات دریافت و پذیرش می شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده ما مجوز احداث درمانگاه عمومی در تتکابن رودبار راگرفتیم.هم چنین دنبال اخذ مجوز درمانگاه تخصصی فومن وپلی کلینیک لاهیجان نیز هستیم.
قنبر پور مقدم افزود: هم چنین تصمیم بر این شد که برای مراجعه کنند گان به بیمارستان املش خرید خدمت راهبردی انجام دهیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در ادامه عنوان کرد: برای احداث درمانگاه عمومی تامین اجتماعی در شهرستان صومعه‌سرا پیشنهاد داده و موافقت اصولی گرفته ایم.
وی افزود: هم چنین پیشنهاد احداث درمانگاه تخصصی در شهر تالش و آستارا را نیز داده ایم.
در این نشست مطبوعاتی حسین پور ،مدیر روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان نیز گفت: دکترقنبر پورمقدم ،مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در ۴ ماه حضور خود خدمات و اقدامات زیادی را در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان و حفظ و صیانت از منافع بیماران انجام داده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …