چاپ مطلب چاپ مطلب

کاهش حوادث جاده ای گیلان در ماه رمضان

همای گیلان: ماه رمضان ماه میهمانی خدا برکات فراوانی دارد و این نعمت ها و برکات در کاهش تصادفات رانندگی در گیلان نیز متبلور شده است.20140709184245200
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان این مطلب گفت: تردید نیست که ماه رمضان ماه برکت و رحمت است، ماه مهربانی که در آن جلوه‌هایی از معجزات شگرف خداوند منان را به چشم می توان دید.
سرهنگ مهیار رستگار افزود: در ماه رمضان شاهد،کاهش انواع جرائم، پرخاشگری ها و تخلفات هستیم و در این میان کاهش تخلفات رانندگی سبب کاهش تصادفات جاده ای در استان گیلان شده است.
وی با بیان اینکه در ۱۵ روز ابتدای مرداد ماه به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که هنوز وارد ماه رمضان نشده بودیم شاهد کاهش ۵۰ درصدی کشته های ناشی از تصادفات بوده ایم، بیان داشت: همچنین کاهش ۵۵ درصدی تصادفات مهم،کاهش ۱۴ درصدی مجروحان، کاهش ۴۵ درصدی تصادفات خسارتی و در نهایت نیز کاهش ۱۸ درصدی در مجموع تصادفات جاده ای  نیز از برکات این ماه عزیز بوده است.
رییس پلیس راه استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هموطنان خواستار ادامه این روند توسط همه رانندگان شد و ابراز امیدواری نمود در تمام طول سال رعایت مقررات به این نحوه باشد.

About

Check Also

نامگذاری خیابان بنام رئیس جمهور شهید در لنگرود

با درخواست شهرداری لنگرود و مصوبه شورای اسلامی شهر، خیابان مجاورت پارک فجر و فرمانداری …