چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۲ میلیارد مواد غذایی احتکار شده در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال مواد غذایی از یک انبار در این شهرستان کشف شد.


همای گیلان/سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای شناسایی و برخورد با محتکران، در پی دریافت خبر احتکار مواد غذایی در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: ماموران آگاهی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، محل احتکار این مواد غذایی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل‌مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی از کشف ۲ تن روغن زیتون، ۱۸۰ کیلوگرم روغن مایع و ۵۳ کیلوگرم رب از این انبار خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهم ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جانعلی‌پور به پلمب انبار مربوطه اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون میلیارد ریال برآورد کردند.
وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران از شهروندان خواست، در صورت شناسایی احتکار کنندگان و عاملان ایجاد ناامنی نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …