چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف لاستیک‌های قاچاق در لاهیجان

همای گیلان:گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۸ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از وجود تعدادی لاستیک قاچاق در انبار یک باربری مطلع شده و با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.


وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، ۸ حلقه لاستیک اتوبوس قاچاق کشف شد ادامه داد: در این رابطه متهم ۶۹ ساله با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: ارزش لاستیک‌های کشف شده توسط کارشناسان، ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال همه دستگاه‌ها باید تمام توان خود را به کار گیرند و مردم نیز با عدم استقبال از کالاهای قاچاق و استفاده از تولیدات داخلی، گام بزرگی در جهت تحقق این هدف بردارند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …