چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف محموله چوب قاچاق در لاهیجان

همای گیلان:فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۱۰ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ تن چوب قاچاق کشف و متهم ۴۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی به تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی لاهیجان اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه مبارزه پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد و حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …