چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۱۲۰ تن چای سنواتی و فرسوده در لنگرود

همای گیلان:سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود عملکرد پلیس این شهرستان در سه ماهه سوم سال ۹۳ را تشریح کرد.

20150115114723391

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: به لطف خداوند و با ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی در بین آحاد جامعه به ویژه رانندگان و تلاش مضاعف پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در درون و برون شهری در سه ماهه سوم سال ۹۳  بوده ایم و این رویه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،۱۰ درصد کاهش تصادفات را نشان می دهد.

سرهنگ حسین نیک فرد درخصوص سرقت و نیز کشفیات مواد مخدر در فصل پاییز سال جاری، گفت: با کاهش چشمگیر وقوع سرقت به میزان ۴۰ درصد و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد و کشفیات مواد مخدر نیز با تلاش ماموران در به دام انداختن تهیه و توزیع کنندگان آن، نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۰ درصد افزایش داشته  است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال جاری، جعل و کلاهبرداری به ترتیب ۴۴ و ۸۶ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد، افزود: ماموران پلیس با هوشیاری توانسته اند قریب به ۱۲۰ تن چای سنواتی و فرسوده، حمل ۵ تن چوب غیرمجاز را در این شهرستان کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام آمادگی پلیس این شهرستان در مقابله با هرگونه ناهنجاری، از مردم خواست، تعامل بیشتری با پلیس داشته و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

ایسنا

About سردبیر ارشد

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …