چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۳۰۰ کیلو ماهی منجمد غیربهداشتی در آستارا/ کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در شهرستان رشت

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۳۰۰ کیلوگرم ماهی منجمد غیربهداشتی از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری ۱ متهم در این خصوص خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریج جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مظنون شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از متوقف کردن خودرو ۳۰۰ کیلوگرم ماهی منجمد وارداتی غیربهداشتی کشف کردند، تصریح کرد: این ماهی‌های غیربهداشتی وارداتی از کشور چین و فاقد هرگونه مجوز قرنطینه از اداره دامپزشکی بوده‌اند.
وی ارزش کالای کشف شده را ۲۴ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: راننده ۵۲ ساله این خودرو جهت تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ عزیزی با تاکید بر اینکه پلیس آماده برخورد با هر گونه ناهنجاری و تخلف بهداشتی و قاچاق کالا و ارز است خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی و اقتصادی تنها با حضور جدی مردم در صحنه ممکن می‌شود.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در شهرستان رشت
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر قاچاق چوب های جنگلی در بخش لولمان شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی از قطع درختان جنگلی توسط یک مرد ۳۵ ساله مطلع شدند، افزود: این متهم چوب های جنگلی را در روستای چولاب قطع کرده بود.


وی با تاکید براینکه ماموران انتظامی هنگام بارگیری چوب های جنگلی قاچاق به محل رسیدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل مذکور ۴۰۰ اصله چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با یادآوری اینکه این چوب ها ۱۰ تن وزن داشتند، گفت: متهم پس از دتگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …