چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۴ هزار برگ پیش‌بینی نتیجه فوتبال در لاهیجان

همای گیلان:فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۴ هزار برگ توتو “پیش‌بینی نتیجه فوتبال” در این شهرستان کشف شد.


سرهنگ “قاسم جانعلی پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس٬ در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت متصدی یک واحد صنفی در امر توزیع برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی لاهیجان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی به کشف ۴ هزار برگ توتو در بازرسی از این مغازه اشاره کرد و اذعان داشت: متهم ۵۷ ساله این پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جانعلی پور با بیان اینکه این واحد صنفی پلمب شد، تصریح کرد: اقداماتی نظیر پیش‌بینی نتایج فوتبال و سایر اقسام قمار، با فلسفه تولید منافات داشته و برای فعالیت‌های اقتصادی جامعه مشکل ساز خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …