چاپ مطلب چاپ مطلب

کلنگ اردوگاه فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه معلولین در شهرستان لاهیجان به زمین خورد

اختصاصی همای گیلان:مراسم کلنگ زنی این اردوگاه که با حضور ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل، دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان، حجت الاسلام عبداله زاده، علیزاده فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد رئیس بهزیستی شهرستان لاهیجان گفت:بهزیستی شهرستان لاهیجان با ۶۵ پرسنل ، دارای ۱۲۲۶۱ خانوار تحت پوشش می باشد.

DSCN0560 DSCN0545 DSCN0554 DSCN0555DSCN0560
پروین قادر افزود: این اداره دارای ۱۰۴ مرکز و مجتمع ، می باشد که هم اکنون ۹۷ مرکز و مجتمع فعال است که بهزیستی از طریق این مراکز به جامعه هدف خود خدمت ارائه می کند.
وی اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ بزرگترین اردوگاه ویژه معلولین در سطح استان گیلان می باشیم که در پنج فاز ساخته خواهد شد مبلغ در نظر گرفته شد برای این پروژه یازده، میلیارد برآورده شده است که در فاز اول ۲۴ واحد خوابگاه است که برا ی این فاز ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته ایم.
آنگاه محمد علیزاده فرماندار شهرستان لاهیجان در زمینه ارزش این کار سخنانی ایراد نمود.
در ادامه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت:
یکی از کارهایی که ما از مجلس ششم به دنبال آن بودیم اینست که خدمات امدادی، حمایتی عمومی شود اگر همه مردم بیمه شوند خیلی از معضلات ومشکلات مردم کم خواهد شد.
ابوذر ندیمی افزود: اگر معیشت مردم درست شود بسیاری از مشکلات و ناهنجاری را می توان کم کرد به طور مثال کار کردن یک نفر در چندین جا موجب کاستی عاطفه هادر خانواده ها خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: اگر نقش نماینده از شهرستانها را حذف کنیم میزان اعتبارات استانی بسیار اندک است.
نائب رئیس اول کمیسیون اقتصاد یادآور شد: یکی از مشکلاتی که مدیرکل قبلی داشت با اینکه آدم خوبی بودند این بود که رعایت مساوات نمی کردند.
ندیمی اذعان داشت: بعضی عدالت را کلمه می دانند و یا در سخنرانی استفاده می کننداما ما به کار می برند
وی اذعان داشت: موضوع داعش بسیار موضوع خطرناک برای جهان اسلام است زیرا با عملکرد بد خود دید جهان را نسبت به دین پاک محمدی بد بین خواهند کرد و من مضحکه می دانم سخن آن کسی را که گفته بود «داعش هم مگر خطرناک است»
در پایان مدیر کل بهزیستی استان گیلان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری بسیار از فاصله های مدیران با مردم کاسته شده است و امروزه مدیر کنارمردم می باشد.
دکتر نحوی نژاد افزود: اینجانب ندیمی را آدم متخصص تصور می کنم که در عین حال هم مردمی است البته تمام خواسته های آقای ندیمی از روی مساوات و به حق است اما بضاعت ما اندک است.
وی اظهار داشت: هم اکنون بهزیستی گیلان ۵۵۰ بیمار روانی را اداره می کند ضمن آنکه در کنار این کار ۳۰۰ تا ۴۰۰ کودک را به بهترین نحو نگهداری می نماید و بهزیستی پناهگاه امنی برای این افراد می باشد.
مدیر کل بهزیستی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۵۰۰۰ خانوار گیلانی مستقیماً از خدمات بهزیستی بهره مند هستند ضمن آنکه یک میلیون نفر گیلانی از خدمات مشاوره ای بهزیستی برخوردار می باشند.

 

About

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …