چاپ مطلب چاپ مطلب

کلنگ زمین مجتمع خدماتی، رفاهی، اقامتی جایگاه چند منظوره سوخت فجر انقلاب اسلامی به زمین زده شد

اختصاصی همای گیلان:مدیر این مجتمع در آیین کلنگ زنی که با حضور ابوذر ندیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،حیدری فرماندار و جمعی از مسئولین حضور داشتند گفت: اخذ مجوز این مجتمع در کوتاهترین زمان (حدود ۲ سال) با همکاری مدیران شهرستانی و استانی گرفته شد.

DSCN2518

ارژنگ چایچی افزود :این مکان بدلیل نزدیکی به شهر انتخاب شدتا کمبود فرآورده های نفتی را مرتفع کند.

وی با تشکر از تلاشهای ندیمی در خصوص حمایت و تسریع در انجام پروژه جاده سیاهکل به سراوان که موجب شکوفایی اقتصاد منطقه گردیده گفت: به یاد دارم در مجلس هفتم  آقای مشکین، مدیرکل وقت حوزه راه استان تسریع در انجام این پروژه را خواستار شد و گفت: در این خصوص وزیر راه تأکید مؤکد فرموده اند که به دلیل فشارهای آقای ندیمی هر چه زودتر باید این پروژه اجرایی شود. چرا که آقای ندیمی پاشنه ی در وزارتخانه را از جا در آورده است!

مدیراین مجتمع اضافه کرد: وسعت این مجتمع ۱۰۰۰۰ متر مربع است که ۳۰۰۰ متر آن در طرح جاده قرار دارد و ۷۰۰۰ متر هم سند مالکیت دارد.

چایچی خاطر نشان کرد خدمات این مجتمع عبارتند از : خدمات سوخت و رفاهی، پیش بینی امداد جاده ای و خرید زمین جهت ایجاد بازارچه سنتی نیز در دستور کارقرار دارد و همانطور که تاکنون حمایت شده ایم همچنان انتظار حمایت داریم.

وی افزود: با پیمانکار حدود ۵۰۰ میلیون قرارداد بسته ایم و هم اکنون هم ۵ عدد تانکر سفارش داده ایم.

مدیر مجتمع خدماتی رفاهی اقامتی جایگاه چند منظوره سوخت فجر انقلاب با اشاره به این مطلب که احداث CNG در فاز دوم پیش بینی شده است اذعان داشت: در نظر داریم رستورانی در این پایگاه احداث نماییم.

چایچی ادامه داد: در این مجتمع ۲۲ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی در پایان گفت: خبرنگاران از قول من بنویسند که این مجتمع در دهه فجر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. آنگاه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت: پروژه سراوان به سیاهکل حدود ۴۰ کیلومتر است که فرصتهای شغلی فراوانی بوجود آورده است و سیاهکل را از بن بست نجات داده و این شهرستان توسعه یافته و بعنوان محور شرق گیلان معرفی می شود.

ندیمی اضافه کرد: خوشبختانه زیبایی های این منطقه ورهایی از بن بست موجب شکوفایی اقتصاد منطقه و سرریز شدن گردشگران خواهد شد و تبلیغات درست نیزموجبات اشتغال جوانان فراهم آمده و آنان را از روی آوردن به شغل های فقط دولتی خلاص خواهد کرد.

وی افزود: بعضاً عنوان شده که پروژه سراوان به سیاهکل از زمان شاه برنامه ریزی شده بود در حالیکه باید بگوییم این پروژه با پیگیری های فراوان در پایان مجلس ششم کد دار شد و وقتی کلنگ این مجتمع زده می شد تفالی به قرآن زدیم که آیه «باقیات صالحات» آمد که قرآن خود پاسخ همه چیز را داد.

شایان ذکر است مجتمع بدلیل افتتاح آن با ایام مبارک پیروزی انقلاب از سوی مدیر مجتمع به نام «مجتمع فجر» نامگذاری گردید و کلنگ این مجتمع نیز بدست ندیمی و فرماندار به زمین زده شد تا به قول نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان پاسخ محکمی باشد برای آنان که می گویند هم دلی و تعامل بین نماینده و فرماندار سیاهکل ضعیف شده است!

 DSCN2512 DSCN2515  DSCN2505

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …