چاپ مطلب چاپ مطلب

لاله های غریب در قالب شعر شکوفا می شوند

فراخوان دومین همایش استانی شعر لاله های غریب با محوریت زندگی شهید ابوالحسن کریمی منتشر شد.

لاله های غریب در قالب شعر شکوفا می شوند

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ دومین همایش استانی شعر لاله های غریب با محوریت زندگی شهید ابوالحسن کریمی ؛ دشمن شناسی و ایستاد گی در مقابل آنان، پاکدستی ، ساده زیستی ، اخلاق مداری به تعهد انقلابی ، شهیدان ترور به عنوان نماد ایثار ، شهادت و خدمت به مردم برگزار می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب :کلاسیک ، نو و سپید تا تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۲ به دبیرخانه همایش واقع در بلوار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طبقه چهارم معاونت فرهنگی ارسال یا به شماره ۰۹۱۱۵۴۷۴۷۹۵ (همه پیام رسان های داخلی) پیامک کنند.

لازم بذکر است از هر شاعر دو اثر پذیرفته می شود و می بایست آثار ارسالی در راستای محورهای همایش باشد . در پایان به شش اثر برگزیده نفری یک میلیون تومان اهدا خواهد شد . مراسم اختتامیه در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲ در شهرستان لاهیجان در منزل شهید والامقام ابوالحسن کریمی برگزار خواهد گردید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …