چاپ مطلب چاپ مطلب

لزوم توجه به جهاد تبیین در موکب های اربعین فرماندار رودسر با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث تقویت ارزش‌های دینی و معنوی می‌شود،گفت:رویکرد اصلی موکب ها بایستی توجه به بعد فرهنگی و معنوی اربعین باشد

لزوم توجه به جهاد تبیین در موکب های اربعین
فرماندار رودسر با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث تقویت ارزش‌های دینی و معنوی می‌شود،گفت:رویکرد اصلی موکب ها بایستی توجه به بعد فرهنگی و معنوی اربعین باشد.
به گزارش‌ همای خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ دکتر محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر شب دوشنبه در مراسم تقدیر از خادمین امام حسین (ع) موکب صاحب الزمان(عج) ۷۲ تن رودسر با اشاره به حرکت عظیم حماسه اربعین اظهار کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین فقط مختص شیعیان نیست بلکه همه ادیان و فرق مختلف از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند و قدرت ارادتمندان به اهل‌بیت علیهم‌السلام بیشتر اثبات می‌شود.
وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث تقویت ارزش‌های دینی و معنوی می‌شود،افزود:دنیای غرب امروز به رغم همه پیشرفت های خیره کننده در حوزه تکنولوژی اما در حوزه معنویات در خلا و تاریکی بسر می برد.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن مراسم اربعین است،تصریح کرد:امسال به رغم همه هجمه های دشمن ما شاهد پرشکوه تر برگزاری این حماسه عظیم نسبت به سنوات گذشته بودیم و ملت ایران اسلامی با همه ارادت قلبی و باطنی که به امام حسین(ع) داشتند توانستند نقشه های دشمن را خنثی کردند تا ما بار دیگر شاهد برگزاری کنگره عظیم حسینی باشیم.
وی با تاکید بر لزوم توجه به بعد فرهنگی و معنوی سفر اربعین حسینی و توانمندسازی موکب ها برای کارهای فرهنگی پایدار و ماندگار گفت: رویکرد اصلی موکب ها بایستی انجام کارهای فرهنگی و تبیین فلسفه عاشورا و تقابل بین حق و باطل و ظالم  مظلوم است و این امر نیازمند توجه بیشتری است

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …