چاپ مطلب چاپ مطلب

لزوم فراهم سازی بسترهای لازم در نوار ساحلی رضوانشهر برای شهروندان، مسافران و گردشگران

فرماندار رضوانشهر بر لزوم فراهم سازی بسترهای لازم در نوار ساحلی رضوانشهر برای شهروندان، مسافران و گردشگران از سوی متولیان امر تاکید کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز (چهارشنبه) مهندس سید نادر صفوی میرمحله در اولین جلسه مدیریت ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان بر فراهم سازی بسترهای لازم در نوار ساحلی برای شهروندان، مسافران و گردشگران در سال ۱۴۰۲ از سوی متولیان امر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله مسافران و گردشگران زیادی در ایام نوروز و فصل تابستان از اقصی نقاط کشور به شهرستان رضوانشهر سفر می کنند، تاکید کرد: اعضای ستاد ساماندهی سواحل برنامه ریزی های لازم را از هم اکنون جهت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به طرح سالم سازی دریا، تاکید کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر نسبت به تعیین و تکلیف مجتمع طرح سالم سازی دریا و آماده سازی این طرح ها برای سال ۱۴۰۲ اقدام نمایند.

صفوی با تشکر از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی در مجتمع طرح سالم سازی تازه آباد درتابستان سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی شهرستان به منظور شور و نشاط اجتماعی نسبت به برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی با رعایت شئونات اسلامی در مجتمع طرح ساحلی اهمتام جدی داشته باشند.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل رضوانشهر با بیان اینکه شهرستان دارای ۲۱ کیلومتر نوار ساحلی می باشد، گفت: رسالت بخشداران با دهیاران نوار ساحلی برای سال ۱۴۰۲ به مراتب بیشتر از فصول قبل خواهند بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …