چاپ مطلب چاپ مطلب

لطفا فوتبال را در گیلان تعطیل کنید/کورش تالش

همای گیلان، با این دربی که امروز ما دیدیم بهتر است فوتبال گیلان را تعطیل کنید یا فکری برای درمان این بی اخلاقی ها در فوتبال گیلان بکنید.
این فوتبالی نیست که مردم گیلان می خواهند برای این فوتبال منشوری هم باید چشم هایمان را ببنیدیم و گوش هایمان را بگیریم معنی بازی جوانمردانه راهم امروز دیدیم .فوتبالی جوانمردانه ای که امروز در مستطیل سبز با سنگ هم داور را زدند هم کمک داور را . واقعا برای فوتبال امروز دلمان سوحت فوتبالی که در دنیا به سرعت در حال توسعه است امروز در استانه ۵۰ سالگی دربی گیلان فقط بداخلاقی دیدیم. هم سپیدرودی ها در سکوها به ملوانی ها توهین کردند و هم ملوانی هابه سپیدرودی ها بداخلاقی کردند واقعا چند نفر تماشاگر نما بودند و چند نفر تماشاگر چرا خودمان را گول می زنیم فوتبال گیلان همین است که در ۵۰سالگی دربی ان بازها ،بازی قطع و وصل شد چرا این درد را پنهان می کنیم دربی که تمام شد بازهم همه چیز فراموش می شود و همه چیز به دربی اینده موکول می شود واقعا یک بازی فوتبال ارزش ان را دارد که ارزش های اخلاقی را روی سکوها ازبین ببریم این که دربی گیلان نبود دربی گیلان در دوره سیروس قایقران ها تمام شد واقعا چه کسی پاسخگو است که چرا فوتبال گیلان این قدربداخلاق شده است .
پس از ۵۰سال که دربی گیلان برگزار می شود اخرش ورزشگاه انزلی که نصف سکوهایش در ۵۰ سالگی دربی خراب شده بود و بقیه سکوها راهم تماشاگر نما ها داشتند خراب می کردند
واقعا از دیدن این دربی گیلان که اسم خارجی الگیلانو را روی ان گذاشتیم خجالت کشیدیم
در ۵۰سالگی دربی انتظار داشتیم ورزشگاه مدرنی در انزلی ساخته می شد ولی دراستانه ۵۰سالگی دربی نه ورزشگاه مدرنی دیدیم نه اخلاق فوتبالی!
فحاشی ،درگیری ، سنگ زدن به داور ،پرتاب کردن صندلی سکوها واقعا فوتبال گیلان به کجا می رود کسی هم پاسخگو نیست این بود بازی جوانمردانه که ۹۰ دقیقه روی سکوهای ورزشگاه اشعار منشوری سروده می شد .
بااین رفتارهای غیر اخلاقی می خواهیم در فوتبال گیلان چی را ثابت کنیم با شکستن شیشه امبولانس مگر می توان در بازی فوتبال پیروز شد .
بااین فوتبالی که امروز از ملوان و سپیدرود در انزلی دیدیم البته ما رسانه ها هم مقصر هستیم گاهی خیلی چیزها را نمی بینیم واگر این بداخلاقی ها را می دیدیم شاید کار فوتبال گیلان به اینجا نمی کشید که ارزو می کردیم به جای دیدن این همه صحنه های زشت و تلخ
ارزو می کردیم این فوتبال بداخلاق را تعطیل کنید !!!!!
با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر خواهد بود

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر …