چاپ مطلب چاپ مطلب

لیست طیف حامیان دولت در گیلان منتشر شد

لیست طیف حامیان دولت در گیلان منتشر شد

همای خبر – نقلاز جارستان

 جبهه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) که متشکل از چند تشکل و حزب است لیست نهایی خود در استان گیلان را منتشر کرد. با وجود این که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ( شانا) با هرگونه حضور کاندیداهای خودش در لیست امنا مخالفت کرده بود اما دو کاندیدای شانا رشت در لیست «امنا» هستند.

گفتنی است «امنا» به عنوان نزدیک‌ترین جریان به حامیان دولت شناخته می‌شود. «امنا» در تهران با حضور افرادی چون حمید رسایی، بیژن نوباوه، نظام الدین موسوی و مهدی کوچک زاده بسته شده است.

در لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان  اسامی همچون جبار کوچکی‌نژاد، مهدی فلاح و نعمت‌الله پژوهنده از حوزه انتخابیه رشت و خمام، ولی داداشی حوزه انتخابیه آستارا، علیرضا تنهایی از حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر، حسن خسته‌بند از حوزه انتخابیه بندرانزلی، عباس صفایی از حوزه انتخابیه رودبار، علی حشمتی از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر دیده می‌شود. رسول فرخی میکال حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل، سعید رحمت‌زاده حوزه صومعه‌سرا، نظر علی علیزاده از حوزه انتخابیه رودسر، املش و چابکسر، سید تقی موسویان حوزه انتخابیه فومن، شفت و محسن فداکار از حوزه انتخابیه لنگرود از دیگر داوطلبانی هستند که در لیست حمایتی امنا گیلان قرار دارد.

حضور کوچکی نژاد و فلاح در حالی است که شانا مخالفت خود را با حضور نامزدهایش در لیست این طیف اعلام کرده بود.

About نسرین عشقی

Check Also

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟!

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟! یادداشت از امیـرحسین تقی زاده/ دانشجوی …