چاپ مطلب چاپ مطلب

لیلا جهانیان، بخشدار مرکزی لنگرود طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

اختصاصی همای گیلان: به گزارش خبرنگار ما از لنگرود لیلا جهانیان ،بخشدار مرکزی لنگرود طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی رابه همه کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفت
دراین پیام آمده است:
بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج )و با تلاش فراوان جان خود را در ایجاد امنیت و آسایش مردم ، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی نثار می کنند.
ای سبزپوشان سپیددل، ای حماسه سازان پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، ای نشان های سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهایمان نشان از سبزی نام و یاد شماست.
اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و ۱۳ مهرماه ،روز نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی شهرستان لنگرود و همکاران محترمشان و تمامی سبزپوشان نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات شبانه روزیشان تقدیر و تشکر می نمایم.
آرزومندم در ظلّ عنایات امام زمان (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) ، همواره در برقراری نظم و امنیت موفق و سربلند باشید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …