چاپ مطلب چاپ مطلب

ماجرای فرار دو دانش آموز دختر ۱۲ساله کیاشهری به تهران بجای رفتن به جلسه امتحان ریاضی

همای گیلان:دو دانش‌آموز دختر ۱۲ ساله که برای امتحان راهی مدرسه خود در بندر کیاشهر شده بودند، قبل از رفتن به مدرسه تغییر مسیر داده و با خرید بلیت اتوبوس راهی تهران شدند.

دانش اموز دختر کیاشهر

منوچهر محبوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو دانش‌آموز دختر ۱۲ ساله که برای امتحان راهی مدرسه خود در بندر کیاشهر شده بودند، قبل از رفتن به مدرسه تغییر مسیر داده و با خرید بلیت اتوبوس راهی تهران شدند.

وی افزود: پس از اطلاع، مدیر مدرسه مبنی بر غیبت دو دانش‌آموز در امتحان بلافاصله با خانواده‌های آنها تماس گرفته و دلیل غیبت را از آنها جویا شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: این دو دانش‌آموز با آگاهی از عدم فروش بلیت به آنها با کمک یک راننده خودرو در شرکت سیر و سفر شهر لاهیجان بلیت تهیه کرده و سوار اتوبوس شدند.

وی با اشاره به اینکه سوار شدن دانش‌آموزان در اتوبوس مذکور به پلیس راه رشت و قزوین اطلاع داده شد، تصریح کرد: بلافاصله از خروج این دو دانش‌آموز از استان ممانعت به عمل آمد و نامبردگان در ساعت ۱۰٫۳۰ دقیقه از اتوبوس پیاده شده و به پلیس آستانه‌اشرفیه تحویل داده شدند.

مدیر آموزش و پرورش بندر کیاشهر نیز در ادامه نشست مذکور اظهار کرد: این دو دانش‌آموز انگیزه خود را برای رفتن به تهران به دلیل آزمون بد درس ریاضی عنوان کردند.

ناصر رحیمی‌نژاد افزود: یکی از دانش‌آموزان روز گذشته مبلغ قابل توجهی از یکی از اعضای خانواده خود دریافت کرده بود و قصد داشت همراه دوستش از استان خارج شده و به تهران برود.

وی با بیان اینکه باید به دلایل انگیزه فرار این دو نفر نگاه روان‌شناسی و جامعه‌شناختی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: از اولیای دانش‌آموزان می‌خواهیم در هنگام امتحان از شماتت فرزندان خود پرهیز کنند.

این مسئول یادآور شد: احتمال عوامل و انگیزه‌های دیگری نیز که ممکن است در متواری شدن این دو دانش‌آموز دخالت داشته باشد، بررسی می‌شود. وی از اولیای دانش‌آموزان خواست تا مراقبت‌های بیشتری نسبت به رفتار فرزندان خود و رفت و آمدهای آنها داشته باشند./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار کابل …