چاپ مطلب چاپ مطلب

مادر شهیدان آذر ارجمند به رحمت خدا پیوست

همای گیلان:خانم خدیجه صافدل ، مادر شهیدان آذر ارجمند صبح امروز بر اثر کهولت سن به رحمت خدا پیوست.

180-150x150

مرحومه صافدل مادر شهیدان محمود و قاسم آذر ارجمند می باشد.

مراسم تشییع پیکر ام الشهدا آذر ارجمند، عصر امروز ساعت ۱۴:۳۰ از منزل این موحومه به طرف گلزار شهدای لنگرود برگزار می شود.

 

معلم شهید قاسم آذر ارجمند در نهم شهریور و سال هزار سیصد و سی و پنج، در آنسر محله، شهرستان لنگرود در خانواده ای مومن و متدین چشم به دنیا گشود، و دومین فرزند خانواده بود که کانون کوچک و با صفای غلامحسین آذر ارجمند را گرما بخشید، و بعدها قاسم در کنار ۳ برادر بزرگوار و چهار خواهر مکرمه اش با صلح و صفا و عشق و محبت نسبت به یکدیگر و در کنار پدر و مادر بزرگوارشان روزگار سپری کردند.

سرانجام در ۱۲/۲/۶۲ در حالیکه با تهیه قرص نانی عازم خانه اش بود در بین راه خانه دقایقی ایستاد، و دو منافق موتور سوار که در کمین وی نشسته بودند از فرصت استفاده کردند به او حمله ور شدند و با اصابت تیر به ناحیه گلو و قلب مالامال از ایمان، عشق او را سوراخ کردند و قامت سرافراز و غیرتمند آن شهید در خون خود غلطید و سندی بر کینه توزی و سرسپردگی ایادی امریکای جهانخوار و منافقین کور دل شد.

 

سردار شهید حاج محمود آذر ارجمند در سال ۱۳۳۶ بدنیا آمده بود پس از سپری نمودن دوران تحصیل در سال۵۷ مدرک دیپلم خود را اخذ کرد .

آذرارجمند در عملیات‌های بسیاری شرکت نمود. او چندی بعد فرماندهی تیپ اطلاعات و عملیات لشگر۲۵ کربلا را بر عهده گرفت و سرانجام در روز پنجشنبه مورخه ۹ دی ۱۳۶۱ در سن ۲۵ سالگی در جمع ستارگان درخشان راه سرخ شهادت قرار گرفت.

بوسه شهید قاسم آذرارجمند بر صورت شهید محمود آذر ارجمند

1/لنگرنیوز

About سردبیر ارشد

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …