چاپ مطلب چاپ مطلب

مازیار پرهیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر رضوانشهر: در سال ۱۴۰۱ بودجه عمران شهرداری را به بالای ۱۲۰ میلیارد تومان رساندیم

اختصاصی همای خبر/به مناسبت روز ملی شورا های شهر و روستا با حضور دکتر حسن محمدیاری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید نادر صفوی میر محله فرماندار شهرستان، بخشداران بخش مرکزی و بخش پره سر، امام جمعه پره سر و رضوانشهر ، شهردار رضوانشهر و پره سر، و جمع کثیری از شوراهای اسلامی شهر و روستا همایشی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر برگزار شد.
مازیار پرهیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر رضوانشهر به نمایندگی از شورای اسلامی شهر رضوانشهر ضمن تبریک روز شورا به همه شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک هفته کارگر و هفته معلم در خصوص اهمیت شورا گفت: شوراهای اسلامی با هدف همکاری مردم برای پیشبرد برنامه های اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و عمرانی با توجه به شرایط و مقتضیات هر منطقه از کشور تشکیل می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، ۱۸میلیارد تومان اعتبار جذب شد، افزود: در سال ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان ، به عبارتی بیش از ۷۰ درصد در بخش عمرانی لحاظ شد .

سخنگوی شورای اسلامی شهر رضوانشهر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه عمرانی را به بالای ۱۱۲ میلیارد تومان رساندیم یاداورشد: با کمک و مساعدت دکتر رسولی شهردار پر تلاش پروژه های عمرانی و زیر بنایی را برای سیما و منظر شهری تعریف کردیم.
وی خطاب به نماینده شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: یکی از منابع در آمد شهرداری‌ها صدور پروانه ساختمانی است و بخش دیگر بحث اشتغال است.
وی افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند که در بحث اشتغال باید حرکت انقلاب صورت بگیرد، بیان کرد:

یکی از مشکلاتی که در بحث ساختمانی بوجود آمده ، به ازای هر متر مربع ساختمان بالغ بر ۲۲۰ هزار تومان مربوط به تامین اجتماعی است و‌کارگران ساختمانی که مشغول کارند باید بیمه شوند، و با این احتساب یک واحد ساختمان صد متری ۲۲ میلیون تومان هزینه بردار است که بخشی از این رقم مربوط به تامین اجتماعی، بخشی مربوط به شهرداری و بخشی نیز مربوط به نظام مهندسی است که این رقم هزینه سنگینی است که این خود معضل تمام شهرداری های و دغدغه کل شهرداری های کشور است و انتظار داریم این موضوع به جد باید در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر رضوانشهر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه عمرانی را به بالای ۱۱۲ میلیارد تومان رساندیم یاداورشد: با کمک و مساعدت دکتر رسولی شهردار پر تلاش پروژه های عمرانی و زیر بنایی را برای سیما و منظر شهری شروع به کار کردیم.
وی خطاب به نماینده شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: یکی از منابع در آمد شهرداری‌ها صدور پروانه ساختمانی است و بخش دیگر بحث اشتغال است.
وی افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند که در بحث اشتغال باید حرکت انقلاب صورت بگیرد، گفت: یکی از مشکلاتی که در بحث ساختمان سازی بوجود آمده ، به ازای هر متر مربع ساختمان ، بالغ بر ۲۲۰ هزار تومان مربوط به تامین اجتماعی است و‌کارگران ساختمانی که مشغول کارند باید بیمه شوند، یک واحد ساختمان صد متری ۲۲ میلیون تومان می شود که بخشی از این رقم مربوط به تامین اجتماعی، بخشی مربوط به شهرداری و بخشی نیز مربوط به نظام مهندسی است که این رقم هزینه سنگینی است که این خود معضل تمام شهرداری های و دغدغه کل شهرداری های کشور است و این موضوع به جد باید در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود .

خبرنگار:عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …