چاپ مطلب چاپ مطلب

مالک باشگاه ملوان انزلی: نمی خواهیم جزر و مد داشته باشیم/ آکادمی و بازیکن سازی بزرگترین آرزوی ماست/ کادرفنی تیم ملی بازیکنان ملوان را ندید

همای گیلان: سیروس محجوب در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه ملوان اظهار داشت: تمام هدف ما این است که به این باشگاه خدمت کنیم زیرا برای ما افتخار است. با توجه به زیرساخت‌ها قصد داریم که باشگاه را همچون گذشته فعال کنیم. نمی‌خواهم بگویم کشتی به گل نشسته بود ملوان همیشه ملوان هست چه در دریا آب باشد و چه نباشد. ما همواره کنار مردم هستیم نه جلوتر و نه عقب‌تر. در کنار یکدیگر باشیم که بتوانیم موفقیت را از آن خود کنیم.

t3_84556300946598

وی ادامه داد: هر چه به اسم ملوان فکر می‌کنیم انرژی مثبتی می‌گیریم. پیشرفت مقطعی به درد هیچ تیمی نمی خورد. می توانیم سال آینده با ۲۵ میلیارد تومان تیم را ببندیم و معلوم نیست که موفقیت باشد یا نباشد کار فوتبال یک کار باشگاهی و تیمی است. زیرساخت‌ها باعث موفقیت می‌شود. مسیر پیوسته و تداوم دار را داشته باشیم. نمی خواهیم جزر و مد داشته باشیم. فوتبال یک زندگی است که موفقیت‌های آن خوشحالی همه را در پیش دارد و ناکامی‌های آن هم مسیری برای رسیدن به پیروزی است. با ناکامی زندگی در جریان است. باشگاه‌داری در کشور ما به گونه‌ای است که متاسفانه فضای مناسب را نداریم.

مالک باشگاه ملوان یادآور شد: براساس برنامه ۴-۵ ساله ای که تدوین کردیم پیش می رویم امروز اگر به آسیا برویم از همه بیشتر خودمان خوشحال می شویم. اما نمی‌خواهیم رکوردی داشته باشیم که فقط برای یک فصل باشد. می‌خواهیم تداوم داشته باشد. آکادمی و بازیکن سازی بزرگترین آرزوی ماست. می خواهیم با روش‌های حرفه‌ای واقعی آکادمی خود را بسازیم تا بازیکنان در آن به صورت حرفه‌ای کار کنند.

وی افزود: باشگاه ملوان از گذشته باشگاه بازیکن سازی بوده است. این یک افتخار است. در اینجا هم انتقادی از کادرفنی تیم ملی و فدراسیون انجام می دهم که متاسفانه از بازیکنان ملوان دیده نشدند در واقع ملوان قهرمان نیم فصل شده است اما گلایه‌ای از کادرفنی تیم ملی داریم.

محجوب یادآور شد: روزهای بسیار خوبی را متصور هستم تا بتوانیم در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم. پرداخت‌هایی بازیکنان به موقع پرداخت می‌شود و پاداش‌ها هم به موقع پرداخت شد. ما از دولت نه چیزی گرفتیم و نه خواهیم گرفت ما در کنار دولت آمدیم و می خواهیم مردم خوشحال باشند. باشگاه باید متکی به برنامه باشد نه اینکه متکی به فرد. افراد ممکن است بیایند و بروند. برنامه‌ریزی برای چنین باشگاهی نوساناتی هم دارد که البته مانع نیست بلکه باعث پیشرفت و از بین بردن آها خواهد بود. ما نیازمند فرصت خواهیم بود/فارس

About

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …