چاپ مطلب چاپ مطلب

مالک باشگاه ملوان انزلی: تعطیلی برنامه ۹۰ منجر به سالم شدن جو ورزشگاه‌ها می‌شود

مالک جدید باشگاه ملوان گفت: اگر امسال لیگ برتر پخش زنده نشود و برنامه ۹۰ تعطیل و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود جو ورزشگاه‌ها سالم می‌شود.

 

به گزارش همای گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، سیروس محجوب امروز در نشستی با حضور مسئولان، پیشکسوتان، خبرنگاران و هواداران باشگاه ملوان اظهارکرد: من برای اصل اقتصاد در فوتبال هستم.

وی با بیان اینکه تنها تجارت بنده در ایران در ملوان است، افزود: تجارت در ایران حاشیه‌های زیادی دارد و باید بازیکنان از درآمد و هواداران از جایگاه تیم اطمینان خاطر داشته باشند.

مالک باشگاه ملوان با اشاره به اینکه این باشگاه متعلق به کسی نیست، گفت: باشگاه ملوان متعلق به مردم انزلی است.

وی ادامه داد: ما اعتقادی به سلطان گفتن نداریم و محجوب نباید دور افتخار بزند بلکه باید نتایج ما دور افتخار ما شود.

محجوب با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم ۳.۵ میلیون هوادار در ایران داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی هر تیم هواداران هستند و من به طرفداران ملوان حق می‌دهم که حساسیت‌هایی نسبت به مالک جدید باشگاه داشته باشند.

وی درباره درودگر اظهار کرد: بنده در تماس با درودگر راه و ساختار متفاوت خود با مدیر قبلی را با او درمیان گذاشتم و اگر تصمیم با من باشد او مدیر عامل ملوان می‌شود.

مالک باشگاه ملوان انزلی اضافه کرد: اگر امروز بخواهم مدیرعاملی انتخاب کنم ۳ نفر مدنظر دارم که یکی از گزینه‌ها آقای درودگر است اما از ۵ نفر عضو هیئت مدیره ملوان نظر ۴ نفر به ناخدا غلامی است.

وی به آکادمی باشگاه ملوان اشاره کرد و گفت: چراغپور در تئوری توانایی‌هایی دارد که قصد داریم در قالب پیشبرد اهدافمان از آنها استفاده کنیم البته در زمینه آکادمی باشگاه ملوان قصد هیچ‌گونه تغییر و تحولی نداریم و می‌خواهیم ۳ مرکز شبانه‌روزی با نام مدرسه فوتبال در گیلان راه‌اندازی کنیم.

محجوب با اشاره به مسائل مالی باشگاه ملوان تصریح کرد: روز گذشته قراردادی با اسپانسر ملوان به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان منعقد شد و این تفکر اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در یک‌سال و نیم آینده باید باشگاه را مستقل اعلام کنیم، افزود: این کار باید صورت بگیرد تا اگر عاملی منجر به رفتن من از ملوان شد باشگاه مستقل بماند.

مالک باشگاه ملوان پرداخت هزینه‌های جاری باشگاه و قراردادهای بازیکنان ملوان را بخشی از اهداف دانست و یادآور شد: به هواداران قول می‌دهم در فصل آینده قرارداد برای هیچ فردی مشکلی در پرداخت نخواهیم داشت و هزینه‌های باشگاه را مستقل پرداخت می‌کنیم و درآمدهای جاری نیز صرف زیرساخت‌ها می‌شود.

وی درباره وضعیت سرمربی ملوان گفت: امروز با دراگان اسکوچیچ برای قرارداد فصل بعد جلسه‌ای داریم که با نظر ناخدا غلامی سرپرست ملوان بوده زیرا ما هنوز مدیرعاملی انتخاب نکرده‌ایم.

محجوب درباره مسائل فرهنگی و برنامه ۹۰ گفت: برنامه انتقادی ۹۰ اگر روی مسائل فرهنگی کار کند دیگر فحاشی وجود ندارد.

وی افزود: در مدتی که آمده‌ام ملوان در ۳ بازی ۳۰ میلیون تومان جریمه شده و هدف بنده این است که در عرصه فرهنگی تاثیرگذار باشم.

مالک باشگاه ملوان انزلی با اشاره به اینکه به مسائل فرهنگی اهمیت می‌دهم، اظهار کرد: قصد دارم با راه‌اندازی دانشگاه علمی‌کاربردی در زمینه ورزش درآمدش را وقف کنم.

وی تصریح کرد: اگر امسال لیگ برتر پخش زنده نشود و برنامه ۹۰ تعطیل و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود جو ورزشگاه‌ها سالم می‌شود.

About

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …