چاپ مطلب چاپ مطلب

مانورتبلیغاتی مدیران اجرایی رودسر در افتتاح مسکن مهر چه شد

اختصاصی همای گیلان:در پی دریافت پیامک های متعدد از سوی ساکنین مسکن مهررودسر در زمینه های متفاوت ،(مشکلات آب ، برق و تلفن و..) انتقادات محوطه سازی بیش از پیش ما را بدان داشت تا در این زمینه اطلاعاتی را جمع آوری و در این زمینه تحقیقاتی را داشته باشیم .
download (1)
ساکنین مجتمع ۲۴۰ واحدی مسکن مهر امیدوارند مدیریت شهری انجام زیر ساخت های لازم مسیر های دسترسی به این مجتمع را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
به گزارش خبرنگارما آخرین فاز مسکن مهر شهر رودسر در زمستان امسال مورد بهره برداری قرار گرفت .مسئولین شهرستان  و شهرداری رودسر به صورت ویژه تلاش خود را در ایجاد فضای  و زیر ساخت مناسب در رو به روی این مجتمع  به کار گرفتند.
نکته قابل توجه پس از حضور استاندار در مراسم افتتاح این مجموعه بوده که خیابان های دسترسی به آن جهت تکمیل، دیگر رها سازی شده و کار قابل توجهی در زیر سازی آن انجام نپذیرفته است.شرایط بارانی در روز های اخیر ساکنین و مراجع کنندگان به ادارات نزدیک به آن را با وضعیت بسیار نامطلوبی روبه رو کرده است.
ساکنین این مجتمع ۲۴۰ واحدی مسکن مهر امیدوارند مدیریت شهری انجام زیر سازی مسیر های دسترسی به این مجتمع را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
تلاش خبرنگار ما در جهت پاسخگویی مسئولین مدیریت شهری به جایی نرسید و به دنبال مصوبات جلساتی که مبنی بر انجام این پروژه بادریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی اتحادیه مسکن مهر بوده است رفتیم امیدواریم با درج این مصوبه مسئولین مدیریت شهری در اجرای آن از وقت کشی دست بر دارند و ساکنان مسکن مهر را نیز از همشهریان خود بدانند و به این نکته توجه داشته باشند آنان نیز از شهروندان همین هشر هستند و در روستا زندگی نمی کنند تا مسئول خاص دیگری در اجرای پروژه های شهری داشته باشند !
مسئولین امر لطفا در رفع مشکلات ساکنین این مجتمع ۲۴۰ واحدی نگاهی ویژه داشته باشند.
شایان ذکر است  مسکن مهر رودسر در اوایل بهمن امسال با حضور استاندار افتتاح گردید

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …