چاپ مطلب چاپ مطلب

ما هر چه داریم مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.

02حسین لاهوتی در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت : آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی، اسوه های صبر و استقامت و از سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند وباید فرهنگ آزادگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را حفظ و به بهترین شکل به نسل کنونی انتقال بدهیم‌.
شهردار کلاچای سربلندی امروز ایران اسلامی را در سایه صبر و مقاومت آزادگان دانست و عنوان کرد: این عزیزان هم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل متحمل مشقات بسیار فراوانی شده‌اند و هم در زندان بعثی‌ها علاوه بر دوری از وطن متحمل شکنجه جسمانی و بدتر از آن متحمل شکنجه شدید روحی شده‌اند.
وی ادامه داد: بر همه ما به عنوان وظیفه دینی و شرعی واجب است هر آن چه در طبق اخلاص داریم، برای این عزیزان و خانواده آنها انجام دهیم.
شهردار کلاچای تصریح کرد : آزادگان از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند و سینه های آنان مملو از حقایقی است که بازگو کردن آن می تواند بسیاری از رشادتها و وقایع این دوران را برای نسل آینده بازگو نماید.
لاهوتی بیان کرد: در سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران ، بهمراه بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای با دو تن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده ایشان دیدار داشتیم
وی اشاره کرد در این دیدار آزادگان محترم سید روح الله سیدحسینی و موسی محمدی از خاطرات سالهای اسارت خود تعریف کردند وبه این جمله اشاره کردند که از اسارت خود ضرر نکرده ایم چرا که با خدا معامله کرده ایم. و دراین دیدار با اهدای هدایا و لوح تقدیر از ایشان تجلیل شد.
شهردار کلاچای در پایان ضمن تقدیر از رشادت، صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت بر رفع مسائل و مشکلات این اسطوره های صبر، استقامت تاکید کرد.

 

 

About

Check Also

چرا چین شریک اول تجاری ماست؟

چرا چین شریک اول تجاری ماست؟ ▪️پرونده نگاه به شرق 🔹حریری، رئیس اتاق مشترک بازرگانی …