چاپ مطلب چاپ مطلب

متهمان پرونده اختلاس شورای شهر رشت با قرار چند میلیاردی آزاد هستند

دادستان رشت گفت: متهمان پرونده اختلاس شورای شهر رشت با قرار چند برابر مبلغی که اختلاس کرده‌اند، آزاد هستند.

untitled

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود پرونده‌های اقتصادی گیلان اظهار کرد: پرونده ۶۰۰ میلیارد ریالی اختلاس آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار گرفت و به قطعیت رسید.

وی با بیان اینکه محکومان این پرونده در زندان هستند، تصریح کرد: پرونده‌های غیرقطعی نیز وجود دارد که پس از قطعیت یافتن به اطلاع مردم می‌رسد.

دادستان رشت درباره وضعیت پرونده اعضای شورای دوره سوم شهر رشت گفت: این پرونده بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دادگاه زحمت زیادی برای برطرف شدن نواقص این پرونده متحمل شده است، یادآور شد: در زمینه تاریخ برداشت اختلاس ابهاماتی وجود داشت که با اطلاعات اخیر ممکن است در این زمینه تاثیرگذار باشد.

مصطفوی خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر رشت به جز دو نفر درگیر پرونده اختلاس هستند.

وی به آزادی اختلاس‌کنندگان شورای شهر رشت اشاره کرد و متذکر شد: متهمان پرونده اختلاس شورای شهر رشت با قرار چند برابر مبلغی که اختلاس کرده‌اند، فعلاً آزاد هستند.

دادستان رشت به اختلاس شهردار سابق آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: این فرد ۳۰۰ میلیون تومان از پولی که اختلاس کرده بود برگشت داد که با این کار تبرئه نمی‌شود، اما حبس آن تعلیق و از خدمات دولتی منع شده است.

وی پرونده برخی مدیران کل گیلان را در دست بررسی دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز اظهارنظر قطعی وجود ندارد.

About

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …