چاپ مطلب چاپ مطلب

مجتمع آبدرمانی آستارا به بهره برداری رسید

مجتمع آبدرمانی آستارا با هدف توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی و جذب گردشگر با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

همای گیلان، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح این مجتمع گفت: این مجموعه به عنوان مدرن ترین مجتمع آب درمانی گیلان به مساحت ۱۷۰ متر مربع با اشتغالزایی ۱۴ نفر، با ۱۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و شامل استخر، جکوزی، وان انفرادی، سونای خشک و بخار و تجهیزات ورزشی است.

وحید خاصی پور افزود: برای تکمیل استخر شنای بانوان آستارا که ۱۰ سال از زمان ساخت آن می گذرد، با پیگیری فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با حمایت دولت، تعداد باشگاه های ورزشی آستارا از ۴۴ باشگاه در سال ۹۵ به ۷۰ باشگاه در سال جاری افزایش یافته و باعث توسعه سرانه فضای ورزشی شده است.

فرماندار آستارا هم در این آئین گفت: این شهرستان مرزی نیازمند طرح های گردشگری است و رفع موانع سرمایه گذاری با هدف رونق اشتغال از برنامه های دولت در آن است.

یونس رنجکش افزود: مشکلات ۱۳ پرونده سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و خدماتی بررسی شده و جاذبه های طبیعی آستارا باید برای جذب گردشگر و توسعه کارآفرینی شناسایی و معرفی شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است./بامردم

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …