چاپ مطلب چاپ مطلب

مجتمع آموزشی شهید حسن دخت بندر کیاشهر صبح امروز با حضور استاندار  افتتاح شد

اختصاصی همای گیلان:استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت ،  شرف ، خود باوری ، استقلال و آزادی هدیه کرده گفت : این انقلاب به همه ما ثابت کرد که ما میتوانیم آرمان ها و ارزش های خود را به رخ جهانیان بکشیم و در مقابلدشمنان با قدرت مذاکره کنیم.
download (9)
نجفی افزود : سال گذشته کل اعتبارات پروژه هایی که در استان افتتاح شده بود حدود ۶۲۷ میلیارد تومان بوده که امسال و در این ایام مبارک ، استان گیلان ۹۹۳ پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر۲۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد.
وی همچنین به افزایش ۳۸ درصدی بخش درآمدی استان اشاره کرد و عنوان کرد : با فعالسازی بنادر استان ، هم در بخش صادرات و هم در بخش واردات افزایش چمشگیری داشته ایم.
استاندار گیلان همچنین ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت اشتغال در استان گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته استان گیلان از دومین استان بیکار در کشور به رتبه هشتم در بین استان های کشور رسید.
نجفی با اشاره به نقش معلمان و فرهنگیان در ارتقای سطح علمی و فرهنگی کشور گفت: کارهای بنیادی و تحولات اساسی از این قشر زحمت کش شکل می‌گیرد.
 واحد آموزشی شهید حسندخت در زمینی به مساحت ۱۲۷۶ مترمربع و با ۱۶ اتاق و یک مجتمع ورزشی با مساحت۵۳۹ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، ساخته‌شده است .
پس از افتتاح  مجتمع آموزشی شهید حسن دخت،  استاندار پل تعریض شده کوی شهید بهشتی بندر کیاشهر را افتتاح کرد.
این پل با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
خبرنگار : علیرضا هاتف
download (1) download (2) download (3)  download

About سردبیر ارشد

Check Also

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران اختصاصی همای خبر– هرچند …