چاپ مطلب چاپ مطلب

مجتمع فرهنگی‌ هنری لاهیجان به مناقصه رفت

همای گیلان:شاهین جهانگیری در جمع روسای انجمن‌های فرهنگی ‌هنری این شهرستان با قدردانی از همکاری هنرمندان و انجمن‌ها با اداره ارشاد اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

axe10128-300x198

وی با اشاره به وضعیت ساخت مجتمع فرهنگی‌‌ هنری لاهیجان افزود: این مجتمع به مناقصه رفته و به‌زودی پیمانکار عملیات اجرایی ساخت ان را آغاز می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان احداث مجتمع مذکور را نیاز ضروری این شهرستان با توجه به استعداد هنرمندپروری آن دانست و تصریح کرد: با وجود کمبود امکانات در لاهیجان، این شهرستان هنرمندان فعالی دارد که افتخار آفرین هستند.

وی تقویت روحیه نشاط و شادابی در ایام دهه فجر در جامعه را به‌عهده مسئولان اداره‌های ارشاد عنوان کرد و یادآور شد: در این دهه برنامه‌هایی نظیر محفل انس با قرآن، نمایش فیلم‌های انقلاب در مدارس و مقابل اداره ارشاد و ویژه برنامه کانون عکس برگزار می‌شود.

جهانگیری برگزاری دومین همایش تجلیل اصحاب فرهنگ و هنر، نمایشگاه پوسترهای تئاتر و عکس با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای نمایش خیابانی و نمایش عروسکی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نمایشگاه عکس‌های انقلاب که اکنون فراخوان آن انجام شده، کارگاه یک‌روزه نقاشی، کارگاه خوشنویسی و … برگزار می‌شود.

/ روابط عمومیdownload

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …