چاپ مطلب چاپ مطلب

مجموعه بزرگ توریستی استخر “آسیابسران رانکوه” در املش احداث می‌شود

همای گیلان: مجموعه تفریحی توریستی استخر آسیابسران شهر رانکوه با سه هکتار مساحت با حفظ وضع موجود و منابع آبی آن برای تأمین آب شالیزارهای املش با بیست میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

امین رشیدی‌نژاد  اظهار داشت: مجموعه تفریحی توریستی استخر آسیابسران شهر رانکوه با سه هکتار مساحت با حفظ وضع موجود و منابع آبی آن برای تأمین آب شالیزارهای املش با بیست میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

شهردار رانکوه گفت: مجموعه تفریحی توریستی استخر آسیابسران شهر رانکوه در سه فاز در مدت بین سه تا پنج سال و با اعتباری معادل بیست میلیارد ریال احداث می‌شود که ده میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات از محل سازمان شهرداری‌های کشور اختصاص یافته است.

رشیدی‌نژاد افزود: در مجموعه تفریحی توریستی استخر آسیابسران شهر رانکوه که کار لایه‌روبی آن در سال گذشته انجام شده، مجتمع اقامتی، رستوران، غرفه‌های صنایع دستی، کافی شاپ، اسکله ماهیگیری، آلاچیق‌های خانوادگی و مسیر ورزش همگانی طراحی و پیش بینی شده است که می‌تواند در جذب گردشگر غیربومی هم بسیار تأثیرگذار باشد.

وی به طرح تعریض پل ورودی شهر رانکوه اشاره کرد و گفت: تعریض پل ورودی شهر رانکوه از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار در دست اجرای شهرداری رانکوه است که تعریض ضلع جنوبی آن از سال ۹۰ آغاز شد و تا پایان سال گذشته، چهار و نیم میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شد و فقط شن‌ریزی و آسفالت عرشه و دو طرف عرشه باقی‌مانده است.

شهردار رانکوه تصریح کرد: احداث ضلع شمالی پل ورودی شهر رانکوه هم از ماه گذشته با اعتباری معادل ۸۶۷ میلیون ریال از منابع دو درصد نفت و گاز، تملک دارایی و حوادث آغاز شده و برای تکمیل نهایی آن به پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که در صورت تأمین به موقع آن تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ورودی شهر رانکوه از جمله نقاط حادثه‌خیز شرق گیلان است که تاکنون حوادث ناگوار رانندگی بسیاری در این نقطه به خاطر کم عرض بودن پل روی داده است.//تسنیم

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …