چاپ مطلب چاپ مطلب

مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب وکار در شهرستان سیاهکل برگزار گردید

مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی با رویکرد راه اندازی کسب وکار با حضورجمعی از جوانان و اساتید پارک علم و فناوری برگزار گردید.
همای گیلان، معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری سیاهکل در این همایش بهره مندی از توانایی ، اندیشه و تفکر جوانان را با ارزش توصیف وخاطر نشان کرد : خیلی از شرکت ها با استفاده از زیرمجموعه جوان خود که دارای فکر و اندیشه هستند موفق شدند و این موضوعی است که همه باید بدنبال آن باشیم تا سطح مدیریتی جوانان و استفاده از نظرات آن ها افزایش یابد و علم و سواد این جوانان تبدیل به یک فرصت و کار شود.
مهندس عباسی با اشاره به سالروز عملیات طریق القدس عنوان کرد : جوانان در هشت سال دفاع مقدس بسیار تلاش کردند و با استفاده از همین تفکر و انجام مهندسی معکوس توانستند با ساخت انواع موشک ها در برابر دشمنان اسلام و ایران ایستادگی کنند و امروز نیز خیلی از جوانان توانستند بازدارندگی خیلی خوبی برای کشور در برابر دشمنان به وجود آورند .
وی ادامه داد : جوانان بسیار پرشور و پیگیر هستند و فعالیت های خوبی توسط جوانان و سمن ها در سطح شهرستان صورت می گیرد و با توجه به پتانسیل بالای شهرستان در این گونه موضوعات مجموعه فرمانداری شهرستان با تمام امکانات به دنبال توسعه اشتغال و استفاده از ظرفیت جوانان خواهد بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …