چاپ مطلب چاپ مطلب

مجید مجیدی، کارگردان مطرح سینما: امیدوارم شهردار خلاق و جسور رشت در عرصه های فرهنگی و هنر ثابت قدم باشد

همای  گیلان: مجیدی مجیدی کارگردان و فیلم نامه نویس مطرح  کشور به همراه همسر خود از پیاده راه فرهنگی رشت بازدید کرد در این بازدید دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، مظفر نیکومنش نودهی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ؛ علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و جمعی از هنرمندان گیلانی وی را همراهی کردند.

مجید مجیدی کارگردان و فیلم نامه نویس مطرح کشور نیز در این مراسم با اظهار خرسندی از حضور در جمع هنرمندان گیلانی افزود: پیاده راه فرهنگی شهر رشت کاری بزرگ و قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه امروز لطف و محبت شهردار رشت و مسئولان و هنرمندان شهر شامل حال من شد گفت: من به هنرمندان گیلانی افتخار می کنم ، من و همسرم به طور اجدادی به گیلان و این سرزمین تعلق داریم.

مجیدی شهردار رشت را خلاق و جسور خواند و خاطرنشان کرد: شهردار رشت را بعد از دیدن فضای شهر و بافت پیاده  تحسین کردم ایشان کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند.

مجید مجیدی رشت (2)

کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه به مردم رشت به دلیل داشتن چنین شهردار سخت کوشی تبریک می گویم افزود : همان طور که از اسم شهردار رشت مشخص است ان شالله همیشه در عرصه های فرهنگی و هنر کوشا و ثابت قدم باشند.

مجیدی افزود: به نظر من دولت تدبیر و امید یک اشتباه بسیار استراتژیک و بزرگی کرده است که عرصه فرهنگ و هنر را دست دوم و دست چندم نگاه کردند و این گله و شکایت به دولت روحانی وارد است اگرچه اقتصاد امر زیر بنایی محسوب می شود ولی متاسفانه غفلت در حوزه فرهنگ و هنر امروز وجود دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از عرصه های اقتصادی  نیز فرهنگ و هنر می تواند اثر گذار باشد هویت هر ملتی فرهنگ و هنر است و اگر فرهنگ و هنر را از یک ملت بگیرید چیزی از آن باقی نمی ماند.

مجیدی تصریح کرد: اگر امروز گیلان صاجب آوازه است به دلیل عقبه فرهنگی است که می تواند به آن ببالد و به آن افتخار کند امیدوارم با شرایطی که در این استان وجود دارد شاهد رشد فرهنگ و هنر در گیلان باشیم.

وی با شاره به اینکه فیلم روز امتحان از ساخته های من در گیلان کار شد گفت: گیلان استانی با ظرفیت های بسیار در بخش هنر است و باید برای شکوفایی این استعدادها برنامه ریزی شود.
 لازم به ذکر است مجید مجیدی در حاشیه بازدید از پیاده راه فرهنگی رشت از سینما سپیدرود رشت  و نیز گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیا بازدید کرد و از نزدیک با فعالان پنجمین جشنواره بین الملی فیلم سبز در گیلان گفت و گو کرد.// گیل نگاه

About سردبیر

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …