چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک محمددوست رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت لنگرود بمناسبت روز اصناف

همزمان با روز اصناف محمددوست رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت لنگرود در پیامی این روز را به اصناف و بازاریان تبریک گفت. در این پیام آمده است:
اولین روز تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار  و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بی شمار  وچشمگیری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف بازوان پر توان  انقلاب اسلامی می باشند.

قطعا برای داشتن اقتصادی سالم و پویا٬ باید به بخش صنوف کشور توجه بیشتری شود و می توان به همت همه بازاریان و همراهی متصدیان امر با یک برنامه ریزی اصولی و مدون٬ از پتانسیل این قشر عظیم استفاده نمود و از آن برای بهبود فضای کسب‌و‌ کار و اشتغال استفاده بهینه نماییم.

اینجانب فرا رسیدن یکم تیر ماه روز اصناف را به رئیس و هیات رئیسه محترم اتاق اصناف، روسا و هیات مدیره اتحادیه های صنفی، مدیر و بازرسان محترم اصناف و کلیه کسبه و بازاریان گرامی و ارزشمند صمیمانه تبریک تهنیت عرض نموده و موفقیت توام با صحت و سلامتی همگان را از ایزد منان  مسئلت می نمایم.

علی اصغر محمددوست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت روابط عمومی اداره صمت شهرستان لنگرود

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …