- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

محمد حسن عاقل منش: تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد/ جدیت مدیریت شهری رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

محمد حسن عاقل منش:
تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد/ جدیت مدیریت شهری رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

 

همای گیلان – محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در جریان بازدید از پروژه احداث باند کندروی بلوار خرمشهر رشت که با همراهی دکتر حاج محمدی شهردار رشت و جمعی از مدیران شهری در روز جمعه هفتم شهریور بود اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با عملکرد اجرایی مناسب پروژه های نیمه تمام و به زمین مانده را تکمیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها با کار و عمل می توان مردم را راضی کرد افزود: مردم انتظار دارند پروژه های نیمه تمام هرچه سریع تر تکمیل شده و به بهره برداری لازم برسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جدیت و اهتمام شهردار رشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال بهترین زمان ممکن برای اجرای پروژه های عمرانی است و شهردار رشت هم در این زمان باقی مانده تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی را انشاالله با جدیت دنبال خواهد کرد.

عاقل منش پروژه احداث المان دکتر حشمت، درمانگاه بیماران هموفیلی، تعریض خیابان جدید الاحداث هشت دی ، بازگشایی خیابان سرچشمه ، تکمیل رصدخانه کوشیار گیلانی و… را از جمله پروژه های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد و افزود: امیدواریم این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری برای مردم شهرمان افتخار ما است خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضای مجموعه مدیریت شهری رشت این است که رضایتمندی مردم افزایش یابد و پروژه های بزرگ دیگری که در دستور کار نیز است هم هر چه سریعتر به مرحله اجرایی درآید.