چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین قربانی: شاخص های سلامت کشور باید رتبه اول منطقه را کسب کند

همای گیلان: محمد حسین قربانی  در آستانه هفته سلامت نخست با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت «غلبه بر دیابت»، بهداشت و سلامت را از شاخص های توسعه برشمرد و گفت: شاخص های حوزه سلامت با توجهات خاص دولت و مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت رشد خوبی داشته است.

محمدحسین-قربانی-250x172

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اختصاص یک درصد ارزش افزوده  به حوزه سلامت و اعتبار از محل یارانه ها گام خوبی برای رشد شاخص های سلامت در کشو ر بوده است.

نماینده مردم استانه وکیاشهر در مجلس با تاکید براینکه باید شاخص های سلامت را بالاببریم و شاخص های سلامت و بهداشتی  کشور را باید به رتبه های اول و دوم  منطقه و خاورمیانه برسانیم، اضافه کرد: دولت کارنامه خوبی در حوزه سلامت ارایه کرده است و این تحولی تاریخی در حوزه سلامت ایران اسلامی به شمار می رود.

قربانی با اشاره به مسایل بهداشتی و درمانی در شهرستان  آستانه اشرفیه، ابراز کرد:  کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان آستانه اشرفیه در حال تکمیل است و انواع تخصص ها در بیمارستان شهرستان داریم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در خاتمه با بیان اینکه زیرساخت های بهداشت و سلامت بندرکیاشهر دغدغه ماست که وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید قول شکل گیری آن را به ما داده است،  اظهار کرد: ارتقاء خانه های بهداشت در روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه را نیز عملیاتی کردیم تا روستاییان کمتر در حوزه بهداشت و درمان با مشکل مواجه شوند.//کاسپین

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …