چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به محلات حاشیه نشین رشت/ رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به محلات حاشیه نشین رشت/ رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: توجه به محلات حاشیه نشین رشت و توزیع عادلانه خدمات در مناطق پنجگانه رشت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در زمین های نسقی یکی از دغدغه های فعلی در رشت است افزود: متاسفانه چند سالی است که با افزایش سر سام آور قیمت زمینهای سند دار ، توان ساخت و ساز به صورت انفرادی و انبوه ، از بسیاری از سازندگان و شهروندان رشت در این نوع از املاک سلب شده است.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه باید مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود، گفت: باید با تمهیدات و برنامه ریزی های صحیح و ضابطه مندی همچون بعضی از شهرهای کشور که با تهیه شیوه نامه ای مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی را حل کرده اند، مشکل افرادی که در این گونه زمین ها ، به صورت انفرادی و یا گروهی نسبت به ساخت و ساز اقدام می کنند برطرف شود تا دغدغه ای به واسطه دریافت امتیازاتی از جمله آب و گاز و … نداشته باشند.

وی به توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق و توسعه متوازن شهر رشت اشاره کرد و گفت: ساکنان تمامی مناطق رشت، از جمله شهروندان این شهر محسوب می شوند و به شخصه با عناوین بالای شهر و پایین شهر مخالف هستم و معتقدم در تمام این مناطق باید خدمات شهری به طور یکسان و عادلانه توزیع شود.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …