چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حیدری فرماندار رودسر: تمرکز رسانه ها باید با محوریت تشویق مردم به صندوقهای رای گیری معطوف شود

محمد حیدری فرماندار رودسر: تمرکز رسانه ها باید با محوریت تشویق مردم به صندوقهای رای گیری معطوف شود

فرماندار رودسر روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوعیت توجیه انتخاباتی و پیشگیری از وقوع جرم ،نقش و جایگاه رسانه را به عنوان رکن چهارم دموکراسی مهم و قابل توجه ذکر و گفت: آنچه از خبرنگاران انتظار داریم تمام اهتمام خود را در شرایط کنونی با محوریت جلب و جذب مردم برای مشارکت در صندوقهای رای گیری معطوف کنند.
محمد حیدری افزود : شما در راستای تبیین سیاست ها و آرمان های نظام جهاد فی سبیل الله می کنید و همه کارهای شما در مسیر جهاد تبیین متصور است.
وی انتخابات را به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور ذکر و تصریح کرد: به برکت قانون اساسی که نظام بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده ،شاهد تعالی و پیشرفت کشور در همه عرصه ها هستید.
به گفته حیدری ،این افتخار نظام مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت ،نظام های لیبرال دموکراسی را خلع سلاح کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مفاد قانون انتخابات که توسط نمایندگان مجلس نوشته و از سوی شورای نگهبان تأیید شده همه کاندیداهای مجلس را به رعایت آن فرا خواند.
فرماندار رودسر اطلاع رسانی دقیق و شفاف و مستند را امری مهم بر شمرد و بیان کرد: باید فضا را برای کسانی که به دنبال اطلاعات واهی و بی اساس که به دنبال فریب افکار عمومی هستند ببندیم.
حیدری به تعداد صندوقهای رأی در شهرستانهای رودسر و املش اشاره و اظهار کرد:  در این دو شهرستان ۲۵۷صندوق اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۷۳صندوق مربوط به املش و رانکوه و ۱۸۴صندوق در رودسر و بخش های تابعه است،ضمن اینکه پنج شعبه اخذ رای ویژه بانوان لحاظ شده است.
به گفته وی ،برای هر صندوق ۲۰نفر نیروی انسانی مشارکت دارند.
فرماندار رودسر در خاتمه سخنان خود بیان کرد: پنج هزار و ۱۴۰نفر جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این دو شهرستان مدیریت خواهند کرد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …