چاپ مطلب چاپ مطلب

محور ارتباطی سراوان گیلان به سیاهکل در چند روز آینده بازگشایی می شود

همای گیلان: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بازگشایی  محور ارتباطی سراوان گیلان به سیاهکل در چند روز آینده  خبر داد.

download

ایرج ندیمی اظهار داشت:  با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده که محور ارتباطی سراوان گیلان به سیاهکل در چند روز آینده بازگشایی شود که نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد جاده های شمالی کشور دارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید بازار اقلام مصرفی مانند میوه و مرغ بصورتی تنظیم شود که از منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت شود، گفت: قیمت اقلام خوراکی در زمان تنظیم بازار باید به نحویی تعیین شود که نرخ کالاهای گران در بازار روند کاهشی در پیش گیرد.

ابوذر ندیمی درباره ضرورت تنظیم بازار شب عید گفت: دستگاه های دولتی ذی ربط در زمینه تنظیم بازار شب عید، باید بدون دخالت مستقیم بازارهای کشور را مدیریت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بازار اقلام مصرفی مانند میوه و مرغ بصورتی تنظیم شود که از منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان  حمایت شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: سازمان های دولتی باید در زمینه ذخیره سازی محصولات به نحویی عمل کنند که از رشد بی ضابطه قیمت ها جلوگیری شود.

ندیمی در پاسخ به این سئوال مبنی براینکه آیا قیمت فعلی اقلام خوراکی مانند مرغ  و میوه که در زمان تنظیم بازار ارائه می شود بالا نیست؟ گفت: قیمت اقلام خوراکی در زمان تنظیم بازار باید به نحویی تعیین شود که نرخ کالاهای گران در بازار روند کاهشی در پیش گیرد.

وی افزود: در هر صورت یکی از اهداف تنظیم بازار جلوگیری از دست یابی دلالان به سودهای نجومی است بنابراین باید بازار اقلام خوراکی بصورتی مدیریت شود که به خانوارهای ضعیف از لحاظ درآمدی در زمان خرید کالا فشار اقتصادی وارد نشود.

ندیمی درباره اخبار حوزه انتخابیه اش گفت: سیستم های مخابراتی  منطقه دیلمان در چند روز گذشته دیجتالی شد که اقدام مهمی در زمینه ارائه مطلوب خدمات ارتباطی است.خانه ملت

About سردبیر ارشد

Check Also

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان»

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان» نگاهی به اعتراضات دانشجویی دانشگاههای ایالات متحده آمریکا در …